Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Επίκαιρη Ερώτηση Μεϊκόπουλου για τη σιδηροδρομική απομόνωση της Μαγνησίας εν μέσω πανδημίας

 Επίκαιρη Ερώτηση κατέθεσε ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών φέρνοντας στη Βουλή το θέμα της σιδηροδρομικής απομόνωσης της Μαγνησίας, καθώς από τις 6 Νοεμβρίου 2020 κανένα τρένο δεν έρχεται ούτε αναχωρεί από
τον Σιδηροδρομικό Σταθμό  του Βόλου.

«Εδώ και έξι εβδομάδες η Μαγνησία, ένας Νομός με περίπου 210.000 κατοίκους, έχει αποκοπεί σιδηροδρομικά από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα και τη Δυτική Θεσσαλία» επεσήμανε ο Βουλευτής, αναφέροντας πως η σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος – Καλαμπάκα, εξυπηρετεί περιοχές με σημαντικό μόνιμο πληθυσμό για τους οποίους η μετακίνηση με το τρένο είναι ενταγμένη στην καθημερινότητά τους.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο πολλοί από τους μόνιμους κατοίκους της Μαγνησίας έχουν ως αποκλειστικό μέσο μετακίνησης προς τα αστικά κέντρα του Βόλου και της Λάρισας το τρένο. «Ιδιαίτερα σήμερα, στις δυσχερείς υγειονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε, η ανάγκη των ανθρώπων αυτών για μετάβαση στα αστικά κέντρα για την κάλυψη των ιατροφαρμακευτικών αναγκών τους είναι ιδιαιτέρως αυξημένη», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι ηπλήρης διακοπή των σιδηροδρομικών δρομολογίων από και προς τη Μαγνησία πλήττει άμεσα και όσους εργάζονται στις περιοχές μεταξύ Βόλου και Λάρισας, όπου λειτουργούν πολλές αγροτικές, κτηνοτροφικές μονάδες και άλλου είδους επιχειρήσεις και οι οποίοι επιβαρύνονται δυσανάλογα με  αυξημένα έξοδα μετακίνησης καθημερινά, με ΙΧ ή άλλα ακριβότερα μεταφορικά μέσα.

Όπως επεσήμανε ο Βουλευτής, σύσσωμο το Δίκτυο Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας καλεί σε άμεση δρομολόγηση δύο (2) δρομολογίων αλερετούρ ημερησίως,  ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των περιοχών, χωρίς ταυτόχρονα να δημιουργείται κίνδυνος υπερμετάδοσης, καλώντας τον αρμόδιο Υπουργό να επαναφέρει τη λειτουργία κάποιων έκτακτων δρομολογίων της γραμμής Λάρισα – Βόλος – Καλαμπάκα με εξασφάλιση της πλήρους τήρησης των κανόνων υγιεινής και των μέτρων προστασίας εργαζομένων και επιβατών από τον κορωνοϊό και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την έμπρακτη διευκόλυνση της καθημερινότητας των μόνιμων κατοίκων και των εργαζομένων των περιοχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου