Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2020

Δοκιμές του Etcs στην νέα γραμμή (Κιάτο - Αίγιο)

Μια εικόνα απο το (μάλλον) μακρινό μέλλον μεταφέρει το στέκι της έλξης καθώς τον τελευταίο μήνα διεξάγονται δοκιμές του Etcs στην νέα γραμμή (Κιάτο - Αίγιο) και προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση της. Σήμερα το Etcs δεν λειτουργεί σε κανένα σημείο της σιδηροδρομικής υποδομής ενώ έχει
εγκατασταθεί (και θα μπορούσε θεωρητικά να λειτουργήσει) στο τμήμα ΣΚΑ- Αεροδρόμιο και στην νέα υποδομή Τιθορέα - Δομοκός που παραδόθηκε το 2018 και μέχρι την άνοιξη του 2019.

Την ίδια ώρα καμία ουσιαστική πρόοδος δεν έχει υπάρξει στα συστήματα ασφαλείας (φωτοσήματα- τηλεδιοίκηση) τα τελευταία 2 χρόνια, παρά τις προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί για την ολοκλήρωση των έργων μέσα στο 2020. 




Μάλιστα αποτελεί ερωτηματικό πως θα αναπτύξει τις ταχύτητες που προβλέπονται το τροχαίο υλικό που θα φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου αυτό να τρέξει στις γραμμές τον Μάρτιο του 2021 αν δεν έχει τεθεί σε λειτουργία το Etcs και η σηματοδότηση.

Η λειτουργία του    ETCS (την περιμένουμε 16 χρόνια...) και της σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, μετά την καταλυτική αλλαγή που επέφερε η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και της διπλής γραμμής στον άξονα Πειραιά- Θεσσαλονίκη το 2018 και μετά απο 20 και πλέον χρόνων εξαγγελιών.

Τις δοκιμές επιβλέπουν και  οι tutor της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ πραγματοποιούνται με την συμμετοχή έμπειρου μηχανοδηγού, αλλά και την συμμετοχή νέων συναδέλφων για να δουν την λειτουργία στην πράξη, μέρους του  team που  πραγματοποίησε το δρομολόγιο  με το ETR στην Θεσσαλονίκη το 2018 και που  είχε εκπαιδευτεί στο Etcs στην Γαλλία το 2004 απο τους Γάλλους εκπαιδευτές της RATP στον Προαστιακό Παρισίου.

Η νέα γενιά μηχανοδηγών απο το 2004 και μέχρι σήμερα, αποτελεί εγγύηση για το μέλλον του Ελληνικού Σιδηρόδρομου καθώς αποτελεί ουσιαστική συνέχεια των έμπειρων συναδέλφων που μεταλαμπάδευσαν τις γνώσεις τους μετά απο πολλά χρόνια εμπειρίας και εργασίας,  σε ένα πολύ δύσκολο σιδηροδρομικά περιβάλλον.

Η λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αποτελεί όνειρο για πολλές γενιές Ελλήνων μηχανοδηγών που περίμεναν 20 χρόνια για να δουν τελικά την διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή να αποτελεί πραγματικότητα το 2018 , με πολλούς από αυτούς να έχουν συνταξιοδοτηθεί τότε, αλλά ταυτόχρονα να αποτελεί και μια προσδοκία που θα πρέπει να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.

Αν μάλιστα στόχος της Ελληνικής Πολιτείας ήταν (και αν είναι)  η ουσιαστική ανάπτυξη του μέσου και η προσέλκυση επενδύσεων, τα έργα αυτά θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και πολλά πολλά χρόνια (να ολοκληρωθούν άμεσα).

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου