Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Η κρισιμότητα του έργου σηματοδότησης και ETCS Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και το ενδεχόμενο επανέναρξης διεθνών δρομολογίων

 

Μαζί με την Πελοπόννησο, η Βόρειος Ελλάδα μπορεί να αισθάνεται… αδικημένη σιδηροδρομικά.Τα τελευταία χρόνια, η έμφαση δόθηκε στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός
και την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα την σημαντική ενίσχυση της επιβατικής κίνησης (το 2019 μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν 1,28 εκατ. επιβάτες).

Πλέον, στο επίκεντρο του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ περιλαμβάνεται η κατασκευή και ανακατασκευή τμημάτων στη Βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο.

Ειδικά, για τη Βόρεια Ελλάδα, εξαιρετικά κρίσιμη εργολαβία θεωρείται το έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης, καθώς και ETCS – level 1, στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς, για τις ανάγκες της σηματοδότησης».

Το έργο, το οποίο προκηρύχτηκε, είναι ύψους 45,75 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), με ημερομηνία κατάθεσης προσφορών στις 11 Φεβρουαρίου και ολοκλήρωσης 72 μήνες από την υπογραφή των συμβάσεων.

Εάν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και όταν ολοκληρωθεί το έργο, τότε ανοίγει ο δρόμος και για την επανέναρξη διεθνών επιβατικών δρομολογίων με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Τα χαρακτηριστικά και το τεχνικό αντικείμενο του έργου

Η αρχή του έργου οριοθετείται στον Σ.Σ. ΤΧ1 (είσοδος από ΤΧ2) και το τέλος στον σταθμό Ειδομένης (Χ.Θ. 77+521 – πέρας Σ.Σ. Ειδομένης).

Στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής.

Το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη (ΤΧ1) – Ειδομένη (μέσω της νέας παραλλαγής Πολυκάστρου – Ειδομένης), στo οποίo θα εγκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS είναι περίπου 70,5 χιλιόμετρα.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην:

-εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους σε όλο τμήμα ΤΧ1 – Ειδομένη.

-σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο – Παιονία – Ειδομένη.

-εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο τμήμα ΤΧ1 – Ειδομένη.

-αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης.

-εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους.

-εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς (Η.ΔΙ.Θ.Α.) στους σταθμούς του τμήματος.

-εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, με εγκατάσταση 2 καλωδίων οπτικών ινών εκατέρωθεν της γραμμής μεταξύ ΤΧ1 – Πολυκάστρου και σύνδεση με τα υφιστάμενα καλώδια οπτικών ινών στη νέα παραλλαγή, στο τμήμα Πολυκάστρου – Ειδομένης.

-εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, με γραμμή επαφής τύπου αντισταθμισμένης αλυσοειδούς 25 kV – 50 Hz στη νέα παρακαμπτήριο, στην περιοχή του Μικρού Δάσους, καθώς και οι απαραίτητες προσαρμογές της υφιστάμενης ηλεκτροκίνησης που απαιτούνται.

-αναβάθμιση/αντικατάσταση του περιφερειακού εξοπλισμού των σταθμών (RTU) του τμήματος Θεσσαλονίκης – Σ.Σ. Πολυκάστρου (παλιός) με νέο περιφερειακό εξοπλισμό, συμβατό με το υφιστάμενο δίκτυο οπτικών ινών και τη σύνδεσή του με αυτό.


www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου