Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Πιο γραφικός γίνεσαι χιονισμένο σοκάκι (χιόνια, χιονιάς)


 Ενοχλήθηκε ο γραφικός της έλξης επειδή θυμίσαμε σε όλους τι έγραφε το 2017 για τα χιόνια και πως ζήταγε
παραιτήσεις. Ο γραφικός μάλιστα μην έχοντας να πεί τίποτα επί της ουσίας για να δικαιολογήσει τον αυτοεξευτελισμό του προσπάθησε -όπως κάνει πάντα- να δημιουργήσει σενάρια κάνοντας άλματα λογικής.

Ο προσωπικός τους ευτελισμός όμως είναι μοναδικός και αποδείξαμε με μια εικόνα μόνο πως κινείται ένας άνθρωπος όταν έχει εμπάθεια. Το 2017 ζήταγε παραιτήσεις, το 2021 ήπιε το αμίλητο νερό

Τα γραπτά όμως φανερώνουν και τις διαφορές αλλά και τις ομοιότητες

  • Το 2017 όπως θύμισε ο γραφικός σε όλους μας, ο τότε Υφυπουργός Μεταφορών συμμετείχε σε σύσκεψη με τις εταιρείες για να βρεθούν λύσεις στα προβλήματα που είχε δημιουργήσει ο χιονιάς στην γραμμή του ...1920 που λειτουργούσε τότε. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την σημασία που έδειχνε η προηγούμενη Κυβέρνηση στον σιδηρόδρομο. Σήμερα 6 μέρες μετά την κακοκαιρία στο λεκανοπέδιο, η γραμμή προς Οινόη εξακολουθεί να είναι μονή παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των συναδέλφων μας στα αποδεκατισμένα τμήματα της. Καμία πρωτοβουλία απο την Κυβέρνηση δεν πάρθηκε για το θέμα. 
  • Το 2017 ζητήθηκε ΕΔΕ γιατί 2 αρτηριακά τρένα έφτασαν στην Αθήνα μετά απο 12 ώρες ταλαιπωρίας. Το 2021 σε αντίστοιχη περίπτωση αναφέρθηκε ότι απλά είχαν πέσει δέντρα και άρα δεν υπάρχει θέμα προς διερεύνηση. Για τον Προαστιακό Αθήνας ΓΙΑΤΙ δεν ζητήθηκε ΕΔΕ για την κατάσταση στο ΣΚΑ που αποτέλεσε αιτία για να κλείσει στις 15/2/2021 το μέσο στο 75% του. 
  • Όπως και το 2017 έτσι και το 2021 ο Πρόεδρος του Σωματείο μας βγήκε στα ΜΜΕ και έκανε ακριβώς τις ΙΔΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ για την κατάσταση της υποδομής. Ας θυμηθούμε όμως τι είχε ΓΡΑΨΕΙ σε ανακοίνωση του το Σωματείο μας το 2017 : "Η ΠΕΠΕ  υποστηρίζει ότι η σημερινή απόφαση για την κατάργηση επιβατικών δρομολογίων, λόγω των καιρικών συνθηκών, αποτελεί μαύρη σελίδα στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου.  «η σημερινή απόφαση αποτελεί το επιστέγασμα και την τελειωτική πράξη επιβεβαίωσης της απαξίωσης σε όλα τα επίπεδα, αποτέλεσμα των διαχρονικών πολιτικών που ασκήθηκαν και σαν κύριο στόχο είχαν και έχουν την ιδιωτικοποίησή του. Χιλιάδες επιβατών βίωσαν και βιώνουν απίστευτη ταλαιπωρία, ταξιδεύοντας με το μέσο το οποίο άλλοτε αποτελούσε τη μοναδική αξιόπιστη λύση μεταφοράς, υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες». Άρα το Σωματείο των μηχανοδηγών έχει ΣΥΝΕΠΗ στάση.
  • Ο γραφικός υποστηρίζει ότι το Σωματείο μας άφηνε αιχμές για κάποιους μηχανοδηγούς εκείνες τις ημέρες. Ας δούμε τι γράφει η ΠΕΠΕ στις 12/1/2017: "Οι Μηχανοδηγοί τις τελευταίες ημέρες υπερέβαλλαν για άλλη μια φορά εαυτόν, εργαζόμενοι σε εξαντλητικές συνθήκες, στην υπηρεσία του Έλληνα πολίτη, αγωνιζόμενοι με άνισους όρους για τη διαφύλαξη και προάσπιση της αξιοπιστίας του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και για τη διασφάλιση της ασφάλειας της κυκλοφορίας.". Ποιες αιχμές λοιπόν άφησε το Σωματείο μας;  Ελληνικά ξέρει να διαβάζει ο γραφικός; 
  • Και φυσικά να υπενθυμίσουμε σε όλους, ότι το 2017 ΔΕΝ λειτουργούσε η νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή προς Θεσσαλονίκη αλλά η κυκλοφορία γινόταν απο την γραμμή του 1920 και τον Ορεινό Όγκο.
  • Α! Και να μην ξεχάσουμε ότι το 2021 κυκλοφορούσαν λόγω των περιορισμών του COVID μόνο 4 τρένα στον άξονα....
Τότε λοιπόν, το 2017, ο γραφικός είχε βγάλει το συμπέρασμα του για όσα συνέβησαν με την κατάργηση δρομολογίων. Φταίνε όλοι, φταίει και το Σωματείο!


Το 2021 δεν υπάρχει τίποτα γιατί τα πράγματα ήταν δύσκολα....Τα Σωματεία στον σιδηρόδρομο είναι ταξικά πλέον και έχουν σηκώσει ....το λάβαρο της επανάστασης.

Όσον αφορά τις "αφιερώσεις" στους μηχανοδηγούς που ταλαιπωρήθηκαν τότε να ενημερώσουμε ότι μηχανοδηγοί ταλαιπωρήθηκαν και την εβδομάδα που μας πέρασε καθώς εργάστηκαν σε εξαντλητικές συνθήκες. 

Μόνο που τώρα όσοι εργάστηκαν υπερεντατικά για να διασφαλίσουν την άφιξη της αμαξ 53 στην Αθήνα δεν βγήκαν στο ΣΚΑΙ να καταγγείλουν την κακή οργάνωση και πόσα ακόμα που θα μπορούσαν να πουν και έζησαν. (Και φυσικά και ο ΣΚΑΙ τώρα δεν ασχολήθηκε με τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο καθώς Κυβερνούν οι ...άριστοι).  

Οι μηχανοδηγοί Επέλεξαν σιωπηλά να κάνουν την δουλειά τους και να τοποθετηθεί το Σωματείο που τους εκπροσωπεί υπεύθυνα και ουσιαστικά στον δημόσιο λόγο για τα πραγματικά αίτια των προβλημάτων στον σιδηρόδρομο. Γιατί η ΠΕΠΕ έχει συνεπή στάση στα ζητήματα αυτά. 

Αντί λοιπόν να προκαλεί ο γραφικός την νοημοσύνη όλων μας, θα του συνιστούσαμε να ξαναδιαβάσει όσα έγραφε τότε. 

Όταν όμως είσαι γενικώς ότι να ναι (τυχοδιώκτης) και εμπαθής, ο εξευτελισμός είναι βεβαιότητα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Ελπίζουμε το χιονισμένο σοκάκι που φέρει το όνομα του γραφικού να έχει εκχιονιστεί και να έχει ρεύμα το οικοδομικό τετράγωνο που μένει. Γιατί στην Αθήνα εδώ και 6 μέρες χιλιάδες νοικοκυριά δεν έχουν ρεύμα. Ξέρουμε. Φταίει ο....ΣΥΡΙΖΑ.




1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΔΟΥΡΟΥ! Τι δεν είναι αυτή Περιφερειάρχης; Πάλι μπέρδεψα τα χαρτιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή