Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Νίκος Παππάς: Ο ΟΣΕ κατόπιν εορτής σπεύδει να κόψει τα επικίνδυνα δέντρα

Με δήλωση του στο documentonews.gr ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, καταγγέλλει την κατόπιν εορτής η ανάθεση ΟΣΕ και Καραμανλή για κοπή επικίνδυνων δέντρων σε μικρό κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αττική.


Στη δήλωση του αναφέρει: «Η κατόπιν εορτής ανάθεση του ΟΣΕ για την κοπή επικίνδυνων δέντρων παραπλεύρως του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής, προκαλεί. Έρχεται μετά την -ήδη από μια εβδομάδα γνωστή- έλευση της «Μήδειας» και κάποια 24ωρα από το σιδηροδρομικό κόψιμο της χώρας στα δύο, λόγω πτώσεων δέντρων. Αφορά δε μόνο ένα μικρό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, αυτό των Αθηνών. Η "επιτελική ανικανότητα" των στελεχών του Οργανισμού και του αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή, είναι σαφής. Όχι, όμως, αποδεκτή».

Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Παππά έχει ως εξής:

Στον ΟΣΕ προκήρυξαν διαγωνισμό για την κοπή επικινδύνων δένδρων την 1η Μαρτίου!

Η κακοκαιρία «Μήδεια» και ο χιονιάς που έπληξε την Αττική την περασμένη Τρίτη ανέδειξε τις παθογένειες με τις οποίες λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός. Απολύτως χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του κρατικού ΟΣΕ (ο οποίος έχει υπ ευθύνη του τη συντήρηση του δικτύου) την πολιτική ευθύνη του οποίου έχει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής.

Συγκεκριμένα, την περασμένη Τετάρτη (7/02), μία μόλις ημέρα μετά τον χιονιά στην Αττική όπου η Κυβέρνηση, διά του κ. Χρυσοχοΐδη, έκλεισε προληπτικά την εθνική οδό και τη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ο ΟΣΕ σπεύδει να προκηρύξει διαγωνισμό για την (Διακήρυξη Α.Δ 2060) για ανάθεση της παροχής υπηρεσίας για «κοπή επικινδύνων δένδρων που βρίσκονται επί ή παραπλεύρως της σιδηροδρομικής γραμμής από το σ.σ. Πειραιά έως το σ.σ. Δεκελείας και από το σ.σ. Αγίων Αναργύρων έως τα διυλιστήρια στα όρια δικαιοδοσίας του τμήματος συντήρησης γραμμής Αθηνών», προϋπολογισμού 59.997,50 ΕΥΡΩ (άνευ ΦΠΑ), με ημερομηνία διεξαγωγής την 01/03/2021.

Με απλά ελληνικά ο κ. Καραμανλής, αφού πέρασε η «Μήδεια» και άφησε τη Β. Αττική χωρίς ρεύμα και νερό (λόγω πτώσης δένδρων) σπεύδει να κόψει τα επικίνδυνα δέντρα πέριξ του δικτύου. Ουδείς δηλαδή είχε σκεφτεί να πράξει το αυτονόητο, να κόψει τα δένδρα αυτά από την περασμένη Άνοιξη. Και φυσικά δεν το κάνει για ολόκληρο το δίκτυο αλλά μόνο για ένα μικρό μέρος του, στην Αττική.

Να θυμήσουμε βέβαια ότι η έλευση και η σφοδρότητά του καιρικού φαινομένου είχαν προβλεφθεί από την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου ενώ τη Δευτέρα που μας πέρασε, σύμφωνα με εργαζόμενους στον ΟΣΕ, πάγωσαν τα «κλειδιά» στη γραμμή ως Χαλκίδα και έτρεχαν να στείλουν εργαζόμενους να διορθώσουν το πρόβλημα τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν τα πρωινά τρένα.

Μαλιστα την Τρίτη το τρένο που ξεκίνησε στις 9.30 πμ από Θεσσαλονίκη για Αθήνα έκανε 12 ώρες να φτάσει στον προορισμό του λόγω προβλημάτων στις γραμμές από πτώσεις δέντρων και μέχρι και σήμερα υπάρχουν πολλά προβλήματα στα δρομολόγια ενώ η γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα ήταν κλειστή στον ένα κλάδο της ως την Οινόη μέχρι την Παρασκευή.

Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3ʼ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, στο documentonews.gr

«Κατόπιν εορτής η ανάθεση ΟΣΕ και Καραμανλή για κοπή επικίνδυνων δέντρων σε μικρό κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αττική

Η κατόπιν εορτής ανάθεση του ΟΣΕ για την κοπή επικίνδυνων δέντρων παραπλεύρως του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής, προκαλεί.

Έρχεται μετά την -ήδη από μια εβδομάδα γνωστή- έλευση της «Μήδειας» και κάποια 24ωρα από το σιδηροδρομικό κόψιμο της χώρας στα δύο, λόγω πτώσεων δέντρων.

Αφορά δε μόνο ένα μικρό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, αυτό των Αθηνών.

Η ΄΄επιτελική ανικανότητα΄΄ των στελεχών του Οργανισμού και του αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή, είναι σαφής. Όχι, όμως, αποδεκτή».


Η απόφαση για τον διαγωνισμό  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ 


Του Δημήτρη Χατζηνικόλα - Documentonews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου