Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021

Το χιόνι δεν κάλυψε την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου - Αγανακτισμένοι οι επιβάτες

 Αποβάθρες σταθμών δεν είχαν εκχιονιστεί ακόμα και σήμερα Τη βαθιά απαξίωση και εγκατάλειψη του σιδηροδρομικού δικτύου αποκάλυψε η σφοδρότητα της κακοκαιρίας Μήδεια, με τον ΟΣΕ να περιμένει απλώς να ... λιώσουν τα χιόνια ακόμα και σε αποβάθρες σταθμών που βρίσκονται μόλις μια ανάσα από την Αθήνα, όπως αυτός του

Αγίου Στεφάνου. Η αποβάθρα παρέμενε ακαθάριστη αποτελώντας παγίδα για τους επιβάτες ακόμα και σήμερα το πρωί, τέσσερεις ημέρες μετά την έναρξη των χιονοπτώσεων.

Κι αν η πολύωρη ταλαιπωρία των επιβατών της αμαξοστοιχίας που χρειάστηκε έντεκα ώρες για να διανύσει την απόσταση Λάρισα - Αθήνα την Τρίτη αποδόθηκε από τους αρμοδίους στα πεσμένα δέντρα, αρκετά 24ωρα μετά η εικόνα πέριξ του δικτύου του σιδηροδρόμου που μεταδίδουν οι σιδηροδρομικοί παραμένει απογοητευτική. Μηχανοδηγοί μέτρησαν ακόμα και σήμερα πάνω από 15 δέντρα πεσμένα στο τμήμα του δικτύου από Αφίδνες μέχρι Αυλώνα.

Από το πρωί της Παρασκευής, 19 Φεβρουαρίου, έως τη 1.30 μετά το μεσημέρι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ανακοινώσει τη διακοπή των δρομολογίων στο τμήμα Αθήνα - Χαλκίδα - Αθήνα καθώς στο διάστημα αυτό γίνονταν εργασίες αποκατάστασης των γραμμών από τον ΟΣΕ. Ωστόσο και μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων, οι καθυστερήσεις ήταν αρκετές αφού σε χρήση ήταν μονή γραμμή και δρομολογούνταν ντιζελοκίνητα τρένα.

Εμπειροι σιδηροδρομικοί εκτιμούν ότι οι ζημιές στο δίκτυο είναι τόσο εκτεταμένες που ενδέχεται να απαιτηθεί διάστημα μεγαλύτερο του ενός μήνα για την πλήρη αποκατάστασή τους καθώς εκτός των γραμμών θα πρέπει να απομακρυνθεί και μεγάλος αριθμός δέντρων καθώς η πτώση τους ξήλωσε καλώδια ηλεκτροκίνησης.

Την ίδια στιγμή στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνων (ΣΚΑ) έχει καταρρεύσει το σύστημα τηλεδιοίκησης, ενώ την ημέρα της κακοκαιρίας τα «παγωμένα» κλειδιά φούντωσαν τα προβλήματα τη στιγμή που τα περισσότερα εξ αυτών είναι σπασμένα.

Αποβάθρες σταθμών δεν είχαν εκχιονιστεί ακόμα και σήμερα

Η συνεχιζόμενη εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου, ο οποίος φαίνεται ότι παραμένει ο φτωχός συγγενής των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έχει φέρει στα όριά τους και τους επιβάτες του. Με σημερινή του επιστολή στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Σωματείο Εργαζομένων Επιβατών Προαστιακού, το οποίο μετρά περίπου 1.300 ενεργά μέλη ζητεί κατεπείγουσα συνάντηση με τη διοίκηση της εταιρίας με αφορμή τις διακοπές ρεύματος και την αναστάτωση των δρομολογίων που συμβαίνουν εδώ και εβδομάδες, αλλά κορυφώθηκαν με την πρόσφατη κακοκαιρία, η οποία επέφερε κατάργηση πλήθους δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας προς Χαλκίδα, Κιάτο και Αίγιο.

«Κοντά στα 1300 ενεργά μέλη – επιβάτες, βιώνουν απίστευτη ταλαιπωρία, καθώς προσπαθούν να μετακινηθούν για την εργασία τους κυρίως, με ένα αξιόπιστο μέσο μεταφοράς, καθημερινά. Δυστυχώς, αρκετά χρόνια είμαστε όλοι μάρτυρες σε μια κατάσταση απαξίωσης της σιδηροδρομικής υποδομής, με αποτέλεσμα να βιώνουμε έκτακτες μονοδρομήσεις χιλιομέτρων, άπειρες ώρες καθυστερήσεων και σε μερικές περιπτώσεις ακόμη και εκτροχιασμούς, ευτυχώς έως ώρας, μόνο με ελαφρά τραυματίες», επισημαίνεται στην επιστολή.

Το Σωματείο επισημαίνει ότι λαμβάνει καθημερινά μηνύματα από τα μέλη του κυρίως για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και δευτερευόντως για τη μη ενημέρωση του επιβατικού κοινού για οποιαδήποτε έκτακτη καθυστέρηση ή ακύρωση δρομολογίου δεδομένου ότι η τηλεματική δε λειτουργεί.

«Αναλογιστείτε μόνο, τι εικόνα λαμβάνουμε εμείς ως επιβάτες, όταν περιμένουμε ώρες σε μια πλατφόρμα τρένου, χωρίς καμιά προειδοποίηση και ενημέρωση ούτε από τα μεγάφωνα, ούτε από τα εκδοτήρια, μέσα στο κρύο!!! Η εικόνα που αποκομίζουμε, σε σταθμούς που στάζουν λόγω βροχής οι οροφές τους, απαξιωμένες εγκαταστάσεις, βρώμικες τουαλέτες, κοινόχρηστους χώρους χωρίς επαρκή φωτισμό, ασανσέρ εκτός λειτουργίας, κ.α., σίγουρα δεν αντικατοπτρίζουν την σύγχρονη εικόνα του προαστιακού σιδηροδρόμου» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Μαρία Λιλιοπούλου 

1 σχόλιο:

  1. Στις στάσεις του τραμ, όταν διακόπηκε για λίγο η σύνδεση με την Αθήνα επειδή έπεσαν κλαδιά στην εναέρια γραμμή, ακούγονταν μηνύματα ότι προσωρινά θα λειτουργεί μόνο η γραμμή Βούλα-ΣΕΦ. Μηνύματα ακούγονταν και προηγουμένως ότι τα τραμ θα τερματίζουν στην Καλλιρρόης. Το έγραφαν και στις οθόνες της τηλεματικής. Στους σταθμούς του PROASTIAKOS "άκρα του τάφου σιωπή" στο χιόνι βασιλεύει. Τι γίνεται με τα συστήματα που πληρώσαμε πανάκριβα, για να μη δουλεύουν σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη λειτουργίας τους; Πόσα δώσαμε για κυλιόμενες σκάλες που σκουριάζουν ακίνητες και για ανελκυστήρες σε σταθμούς και γέφυρες που τους πνίγει ο κισσός; Για βουβές μεγαφωνικές και για παγωμένες οθόνες που μας δείχνουν πότε θα περάσει το επόμενο τραίνο για το πουθενά; Τα ασημένια βέλη μας μάραναν, καιρός να ανακληθούν οι ατμομηχανές από το μουσείο και την Τιθορέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή