Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020

Στα 47,5 εκατ. ευρώ η σύμβαση αγοράς 5 αμαξοστοιχιών ATR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Trenitalia. Στα 11,87 εκατ. η προκαταβολή

 

Στα τέλη του έτους αναμένεται στην Ελλάδα η πρώτη από τις πέντε αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίες προορίζονται για την εκτέλεση δρομολογίων υψηλής ταχύτητας μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παρέχοντας μεγαλύτερη χωρητικότητα και άνεση.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

Ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη σημείωσε υψηλές επιδόσεις το 2019, λόγω της ολοκλήρωσης της ηλεκτροκίνησης και της διεξαγωγής του σχετικού δρομολογίου σε ανταγωνιστικούς χρόνους (σε 4 ώρες έως 4 ώρες και 23 λεπτά έναντι 5 ωρών και 30 λεπτών παλαιότερα).

Είναι ενδεικτικό ότι το σύνολο των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτός Αττικής αύξησε τα έσοδα κατά 18,62% σε σχέση με το 2018.

Σχετικά με τις νέες αμαξοστοιχίες, στις 23 Ιουλίου 2019 υπεγράφη η σχετική σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής εταιρείας, της Trenitalia, συνολικού ύψους 47,5 εκατ. ευρώ.

Οι νέες αμαξοστοιχίες θα παραδοθούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την πλήρη ανακατασκευή τους και αναμένεται να τεθούν, σταδιακά, σε λειτουργία από το Μάρτιο του 2021.

Την 31η Δεκεμβρίου 2019, αναγνωρίστηκε προκαταβολή ύψους 11,875 εκατ. ευρώ, όπως προβλεπόταν συμβατικά.

metaforespess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου