Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Αποχαιρετιστήρια επιστολή συναδέλφου Αμπατζίδη Χαράλαμπου ηλεκτρολόγου μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης


Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι, 

σαν να ήταν χθες η 01/02/1979, η ημέρα που έγινα μέλος της σιδηροδρομικής οικογένειας και

κάνοντας ένα εργασιακό ταξίδι σαράνταένα ετών, έφτασε η ώρα της συνταξιοδότησής μου. 

Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες, πρόοδο και δημιουργικότητα, έχοντας όλους εσάς συνταξιδιώτες μου, περάσαμε δύσκολες και εύκολες διαδρομές, που μας γέμισαν εμπειρίες. 

Συνεργαστήκαμε, γνωριστήκαμε, γλεντήσαμε, χαρήκαμε, στενοχωρηθήκαμε, λυπηθήκαμε, βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον σε κάθε δύσκολη στιγμή. Μέσα από όλα αυτά εισέπραξα, την αλληλεγγύη, το σεβασμό, την αγάπη σας. 

Σας ευχαριστώ εγκάρδια γι'αυτά που μου μάθατε και για εκείνα που με κάνατε να αισθανθώ. Σας ευχαριστώ, που μέσα από την αλληλοκατανόηση, πετύχαμε να έχουμε μια πολύ καλή και εποικοδομητική συνεργασία, όλα αυτά τα χρόνια. 

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως, εκείνους τους συναδέλφους, που με τις γνώσεις τους και την εμπιστοσύνη τους, με βοήθησαν να ασκήσω καλύτερα τα καθήκοντά μου και να πετύχω τους εργασιακούς μου στόχους. Αισθάνομαι υπερήφανος που υπήρξα κομμάτι αυτής της υπέροχης ομάδας. 

Από την πλευρά μου, πιστεύω ότι, η βοήθεια μου, (στο μέτρο του δυνατού) και οι γνώσεις μου, ήταν πάντα στη διάθεσή σας. Ευχαριστώ, επίσης, τα μέλη της οικογένειάς μου, γιατί με κάνουν ευτυχισμένο και υπερήφανο, αφού με την αγάπη τους, την κατανόηση και τη στήριξή τους, με βοήθησαν να φτάσω στο τέλος αυτού του ταξιδιού. 

Το γεγονός, ότι βγαίνω στη σύνταξη υγιής, με χαροποιεί ιδιαίτερα και εύχομαι και σε εσάς το ίδιο. 

Σας ευχαριστώ όλους θερμά από βάθους καρδιάς για την εμπιστοσύνη και την εκτίμησή σας, καθώς και για τη μακρόχρονη συνεργασία μας. Κρατώ βαθειά μέσα μου τις καλύτερες στιγμές μας και τη φιλία μας. 

Τα συναισθήματα πολλά και έντονα και με την συγκίνηση να κυριαρχεί, σας αποχαιρετώ Εύχομαι από βάθους ψυχής, να έχετε καλό και δημιουργικό υπόλοιπο του εργασιακού σας βίου και να είστε πάντα ΥΓΙΕΙΣ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ, εσείς και οι οικογένειές σας 

Με αγάπη, σεβασμό και εκτίμηση 

ΜΠΑΜΠΗΣ ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ


1 σχόλιο: