Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Πολύ μελάνι για το τίποτα (Απολύτως). Σχόλιο της +ΣυνΕξέλιξης

 


Πολύ μελάνι για το τίποτα πραγματικά αναφέρει η ΣυνΕξέλιξη για τις συνεχείς καταγγελίες της Νέας Έλξης. Αναλυτικότερα> 

1. Τα στοιχεία που κοινοποίησε η ΣυνΕξέλιξη τα πήραν όλοι οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ, δηλαδή ΚΑΙ ο εκπρόσωπος της Νέας Έλξης που τα φωτογράφισε. Αν υπονοούν ότι τα όσα κοινοποιήσαμε και έχουν στην κατοχή τους, είναι ψευδή, είναι απλό, ας παρουσιάσουν τα πραγματικά και ας μας ....εκθέσουν. 

2. Ουδέποτε υπήρξε συμφωνία για δίμηνα,τρίμηνα,τετράμηνα για την έκδοση τους. Ο καθένας διαβάζοντας τα μπορεί να δει αν είναι αληθή ή όχι. Όχι μόνο είναι αληθή λοιπόν,αλλά εκθέτουν -ανεπανόρθωτα- και τους καταγγέλοντες,για αυτό και προσπαθούν να τα κρύψουν. 

3. Επειδή δεν έχουμε και τίποτα να φοβηθούμε, αύριο θα κοινοποιήσουμε σχέδιο επιστολής για να μας δώσει η εταιρεία επίσημα τα στοιχεία της χρονιάς βάση του προγραμματισμού εργασίας. (αν δεν τα δώσει θα τα εκδώσουμε εμείς,είναι πολύ  απλό αποτυπώνει κάποιος τα Mail και τις υπηρεσίες όλων στο ΜΑΙ κάθε μήνα).Θεωρούμε ότι η Νέα Έλξη θα συμφωνήσει. Μάλιστα στις 25 Αυγούστου το Σωματείο  , με δική μας πρωτοβουλία, κοινοποίησε στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στον Διευθύνων Σύμβουλο, αναφορά μέλους της  Νέας Έλξης που ανέφερε ότι...αδικείται.

4. Οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης ας ρωτήσουν τους ψηφοφόρους τους για το αν συμφωνούν με τις καταγγελίες τους,που μοναδικό σκοπό έχουν "να ελέγξουν" -ως Κυβερνητική παράταξη- την έκδοση προγραμματισμού εργασίας,καθώς θεωρούν ότι πρέπει μόνο Κυβερνητικά στελέχη να είναι τοποθετημένα σε θέσεις ευθύνης!. Είναι γνωστό ότι θεωρούν ότι μηχανοδηγοί δεν τους ψηφίζουν  στο ΜΑΙ επειδή "δεν ελέγχουν" την διαδικασία αυτή, που όμως είναι δίκαια και αντικειμενική 5 χρόνια τώρα. 

5 και τελευταίο γιατί έχουμε σοβαρά θέματα. Η αγωνιώδης προσπάθεια της Νέας Έλξης και οι συνεχείς καταγγελίες για ανύπαρκτα ζητήματα, έχουν μοναδικό στόχο να αποκρύψουν τις Κυβερνητικές αποφάσεις στα εργασιακά. 

Αν μάλιστα δεν είχε η ΣυνΕξέλιξη την ευθύνη της ΠΕΠΕ αυτήν την περίοδο, είναι βέβαιο ότι πολλά απο αυτά (πχ αναστολή συμβάσεων εργασίας) θα είχαν ήδη εφαρμοστεί για τον κλάδο μας. 

Κανείς δεν ξεχνά την περίοδο 2012-2014 που οι αντεργατικές Κυβερνητικές αποφάσεις (μειώσεις μισθών κτλπ), στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμόζονταν πρώτα στους μηχανοδηγούς, ενώ η Νέα Έλξη μας υποσχόταν ότι θα "εξαιρεθούμε" από αυτές. Και φυσικά, ο προγραμματισμός εργασίας ήρθε στο ΜΑΙ μετά την καταγγελία  της παράταξης μας στο ΣΕΠΕ το 2013, όταν και μόνοι μας -και με υπηρεσιακά στελέχη  της έλξης απέναντι μας και την τότε  ηγεσία του Σωματείου απούσα- γκρεμίσαμε την παράγκα στο ΜΑΙ αναγκάζοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εφαρμόσει τα Νόμιμα.

Αυτό δεν μας το συγχωρούν κάποιοι. Είμαστε οι φυσικοί αυτουργοί για αυτό και είμαστε περήφανοι πραγματικά!


Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει ανακοίνωση για τα πολύ σοβαρά ζητήματα της χρηματοδότησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΣΣΕ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου