Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020

Με τον σιδηρόδρομο στην Θεσσαλονίκη ο Νίκος Παππάς

Με τον σιδηρόδρομο και ένα InterCity της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ταξίδεψε για την Θεσσαλονίκη σήμερα ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς.
Στο μήνυμα του αναφέρει : 

Το τρένο είναι ένα οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μεταφοράς. Πρέπει να το στηρίξουμε. Σε 4,5 χρόνια αναβαθμίσαμε
τις σιδηροδρομικές υποδομές και υλοποιήσαμε νέα έργα, που λίμναζαν για χρόνια. Καταφέραμε έτσι να μειώσουμε το χρόνο του ταξιδιού από 6 ώρες σε 3 ώρες και 50 λεπτά. 

Το 2019 παραδώσαμε:

📍 Ολοκληρωμένη τη σιδηροδρομική υποδομή μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης με διπλή γραμμή και ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της. 

📍Έργα πνοής, όπως τα τούνελ Καλιδρόμου και Όθρυος. 

📍Τους νέους σταθμούς Λαρίσης, Λιανοκλαδίου και Δομοκού, με τον πρώτο να αναμένει την περαιτέρω αναβάθμισή του. 

Εδώ και 14 μήνες, ο σιδηρόδρομος βιώνει τις συνέπειες της απραξίας Μητσοτάκη-Καραμανλή. Η συντήρηση και η ανάταξη του δικτύου που είχαμε δρομολογήσει έχουν παγώσει. Χωρίς αυτές, ούτε η πυκνότητα των δρομολογίων μπορεί να αυξηθεί ούτε οι ταχύτητες για να μειωθεί ο χρόνος του ταξιδιού.

Απαραίτητη η υλοποίηση όσων είχαμε δρομολογήσει. Αναγκαίες και οι επενδύσεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ολοκλήρωση των μεγάλων υποδομών θα ενισχύσει την οικονομία και την κοινωνία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου