Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Εκκίνηση , ένας νέος φορέας για την ανάδειξη και αντιμετώπιση προβλημάτων στον κλάδο της κίνησης

Συνάδερφοι,


Ξεκινάμε μια προσπάθεια, ανάδειξης των προβλημάτων που ταλανίζουν τον κλάδο.
Προβλήματα που προκύπτουν μονίμως απ’το πουθενά, και έχουν αρνητικό αντίκτυπο πάντα σε εμάς, τους εργαζόμενους. Πρόβλημα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ο εμπαιγμός των 14 συναδέλφων. Η περίπτωση αυτή όμως, τείνει να γίνει θέατρο παραλόγου. Κωμωδία, η τραγωδία, δεν ξέρουμε ακόμα.

Αναφερόμαστε σε μια περίπτωση, που καταδεικνύει πως μας βλέπουν κάποιοι, είτε είναι η εταιρία, είτε το σωματείο. Γιατί αυτά που ξέρατε μάλλον θα πρέπει να τα ξεχάσετε. 

Μιλάμε λοιπόν για την υποτιθέμενη ένταξη 14 ανθρώπων. Με τρεισήμισι εβδομάδες θεωρητικής εκπαίδευσης και κατευθείαν μόνοι τους στα τρένα για να βγουν οι βάρδιες. Που για σχεδόν 2,5 χρόνια περιμένουν την ένταξη τους ως συνοδοί, αλλά που είναι σαν την ανάπτυξη, δεν έρχεται ποτέ. Γιατί σ’αυτά τα χρόνια έχουν καταστρατηγηθεί όλοι οι κανονισμοί κίνησης, αλλά με την ανοχή όλων, λειτουργούν όλα ρολόι. Γιατί ενώ έδωσαν όλοι εξετάσεις και κρίθηκαν ικανοί τους έδωσαν χαρτιά ότι μεταφέρονται από την ΔΛΠ όπου ήταν διοικητικοί υπάλληλοι, στην ΔΙΠΕΚΑΜ. Φυσικά για να επιτευχτεί ακόμα και αυτό, έπρεπε να σταλούν εξώδικα, και να τρέχουν κάποιοι στην Καρόλου για να πάρουν τις υπογραφές στα γρήγορα. Ακόμα και έτσι όμως ο βαθμός παραμένει ίδιος. Και μας δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα:

Με ποιου την ανέχεια φεύγουν τρένα χωρίς προσωπικό συνοδείας;

Ποιος ο ρόλος του σωματείου; Πως επιτρέπει να παραλαμβάνουν συρμούς συνάδελφοι που ναι μεν ανήκουν στον κλάδο, αλλά ουσιαστικά είναι προσωπικό γενικών καθηκόντων και όχι συνοδοί; Πόσο επικίνδυνο είναι αυτό για τον κλάδο, το έχουν αντιληφθεί; 

Για να μην αναφερθούμε και σε αλλά θέματα όπως το ιδιωτικό ασφαλιστήριο, χιλιομετρικό, συνθήκες εργασίας, χώρους παραλαβής κ.α. Θα μιλήσουμε και γι’αυτά εν καιρώ.

Γιατί είναι καιρός κάποιοι να σοβαρευτούν, και να καταλάβουν πως εκλέχτηκαν για να αγωνίζονται για το καλό του κλάδου, και όχι να περιφέρονται παριστάνοντας τους συνδικαλιστές. 

Αυτά για αρχή. Θα ακούσουμε τα σχόλια στην γραμμή, και θα είναι όλα ευπρόσδεκτα. 

Θα επανέλθουμε σύντομα κ η επικοινωνία μας θα είναι και διαδικτυακή για να ενημερώνεστε, αλλά, και για να μπορείτε να εκθέτεται και τις δικές σας απόψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου