Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Νέες business σχεδιάζει η Rosco

Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της γαλλικής Alstom, της γερμανικής Siemens και της ρωσικής RZD βρίσκεται η ελληνική εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) ή Rosco (rolling stock operating company). Η υπό αποκρατικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ, που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2013 και τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Σεπτέμβριο, αναπτύσσει ουσιαστικά
βιομηχανική δραστηριότητα. 
Στο εργοστάσιό της στην Λεύκα του Πειραιά πραγματοποιείται η συντήρηση και η ανακατασκευή φορτάμαξων, με το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ να αποτελείται από περίπου 4.500 κομμάτια κινητήριο και ελκόμενου στόλου από τα οποία τα 2.500 χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 525 εργαζόμενους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί, κυρίως μετά την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης, με τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ να προβλέπει ότι το 2014 θα εμφανίσει κέρδη. Κατά τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία οργάνωσε την ιδιαίτερα δύσκολη, σε διεθνές επίπεδο, επιχείρηση ανάσυρσης της μηχανής της επιβατικής αμαξοστοιχίας που λόγω σύγκρουσης με αγελάδες εκτροχιάστηκε στην περιοχή του Ασωπού.

«Η μηχανή είναι βάρους 80 τόνων και η αξία της υπολογίζεται στα 5 εκατομμύρια ευρώ. Δημιουργήσαμε μία ειδική γεραναφόρα κατασκευή για να ανασύρουμε και να μεταφέρουμε τη μηχανή, η οποία με μικρής κλίμακας ανακατασκευή θα τεθεί ξανά στην κυκλοφορία. Η επιχείρηση αυτή υπήρξε ιδιαίτερα σύνθετη και έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του National Geographic, το οποίο προετοιμάζει ειδικό αφιέρωμα» σημειώνει στο Capital.gr ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ Στέφανος Αγιάσογλου.

Νέες δουλειές

Το Δημόσιο, που αποτελεί τον ιδιοκτήτη του τροχαίου υλικού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο ΟΣΕ αποτελούν τους πελάτες της εταιρείας συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. Σε αυτούς επιδιώκει να προσθέσει η ΕΕΣΣΤΥ, το Τραμ και το μετρό (ανάληψη βαριάς συντήρησης), αλλά και χώρες των Βαλκανίων, καθώς αποτελεί την μοναδική εταιρεία (στην περιοχή των Βαλκανίων) που διαθέτει την ευρωπαϊκή διαπίστευση ecm για την επισκευή φορταμαξών.

Επίσης, η ΕΕΣΣΤΥ δημιουργεί σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το υπουργείο Τουρισμού «πακέτα» σιδηροδρομικής κρουαζιέρας, διάρκειας έως τριών ημερών, στην Πελοπόννησο, τους Δελφούς, το Βόλο και την Καλαμπάκα, πρόγραμμα που θα «τρέξει» πιλοτικά κατά τη φετινή σεζόν.

Ταυτόχρονα, η αύξηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών από τον Πειραιά λόγω της Cosco και της συνεργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το ΣΕΒ αυξάνει το αντικείμενο για την ΕΕΣΣΤΥ, ενώ ο στόχος προβλέπει την πραγματοποίηση 20 εμπορικών δρομολογίων ανά ημέρα. Η μετατροπή του Πειραιά σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο σε συνδυασμό με τις σοβαρές προοπτικές της ΕΕΣΣΤΥ, έχει εντείνει το ενδιαφέρον της κοινοπραξίας της ρωσικής RZD με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της γαλλικής Alstom με την Demco του ομίλου Κοπελούζου και της γερμανικής Siemens. 

Οι Κινέζοι που θα μπορούσαν να επιτύγχουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας, αποκτώντας την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ (δραστηριοποιούνται ήδη στον Πειραιά μέσω της Cosco), δεν έχουν υποβάλει προσφορά. Έτσι, η μοναδική δυνατότητα που διαθέτουν, με τα υφιστάμενα δεδομένα, είναι να συμμετέχουν ως χρηματοδότες στη διεκδίκηση της εταιρείας.

www.capital.gr


Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου