Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Τα σιδηροδρομικά έργα στο Λιανοκλάδι επιθεώρησε ο Σπίρτζης

Μέχρι τον Μάρτη του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι και έτσι η σιδηροδρομική σύνδεση μέχρι τη Λαμία, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, θα μειωθεί χρονικά κατά μισή ώρα. Από τον Ιούνιο του 2017 θα δοθεί σε κυκλοφορία, αφού προηγούμενα, για τρεις μήνες, θα γίνουν οι
απαραίτητες δοκιμές στο σύνολο των εγκαταστάσεων.

Αυτά προέκυψαν κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, που επισκέφθηκε το κεντρικό εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ στο Λιανοκλάδι.

«Μετά από πάρα πολλές δεκαετίες, το συνολικό έργο ολοκληρώνει την σιδηροδρομική ΠΑΘΕ. Με την ολοκλήρωση του μειώνεται κατά 1 ώρα, τουλάχιστον, η απόσταση της Αθήνας από τη Θεσσαλονίκη» είπε ο κ. Σπίρτζης, τονίζοντας παράλληλα ότι «μένουν μόνο δύο τμήματα του έργου. Το ένα, Τιθορέα –Λιανοκλάδι, θα είναι έτοιμο τον Μάρτιο του 2017 και θα δοθεί σε κυκλοφορία τον Ιούνιο του 2017, με τις δοκιμές που πρέπει να γίνουν και το δεύτερο τμήμα, Λιανοκλάδι- Δομοκός, θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2017 και θα δοθεί σε κυκλοφορία τον Μάρτη του 2018, μετά τους απαιτούμενους ελέγχους» όπως χαρακτηριστικά τόνισε.

Ο Χρ. Σπίρτζης ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Αθανάσιο Βούρδα, για την εξέλιξη των έργων, σημείο προς σημείο. 

Όπως υπογράμμισε ο κ. Βούρδας και τα επιτελικά στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, αναμένεται μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης από την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα, έτσι ώστε αρχές της επόμενης χρονιάς να γίνεται αλλαγή μηχανών στον σιδηροδρομικό σταθμό της Τιθορέας. 

Υπογράμμισε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στη σήραγγα Καλλιδρόμου, αλλά και στο υπόλοιπο δίκτυο, μέχρι το Λιανοκλάδι. Σημείωσε ακόμη ότι συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες για την δημιουργία των νέων σιδηροδρομικών σταθμών, όπως στην περιοχή του Μώλου, όπου έχει ολοκληρωθεί. Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ο συνολικός σταθμός της Τιθορέας, ενώ εξελίσσονται οι εργασίες σε ένα μεγάλο μέτωπο στο σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου, τον οποίο επισκέφτηκε ο κ. Σπίρτζης.

Ακριβώς την ίδια εικόνα, με προωθημένες τις εργασίες, τόσο στο τούνελ της Όθρυος, όσο και στο υπόλοιπο δίκτυο, στο τμήμα Λιανοκλάδι Δομοκός, παρουσίασαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και τα στελέχη της. 

Όπως μάλιστα υπογράμμισαν, η αιτία των χρονικών καθυστερήσεων σ’ αυτό το τμήμα είναι ότι κατασκευάζονται δύο νέες γέφυρες οι οποίες κρίθηκαν απαραίτητες και μάλιστα η μία κοντά στο χωριό Εκκάρα, από κατασκευαστικής άποψης έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η συγκεκριμένη γέφυρα διέρχεται πάνω από σεισμικό ρήγμα. 

Όπως είπαν, χρησιμοποιήθηκαν διάφορες τεχνικές, έτσι ώστε να μην υπάρχει το οποιοδήποτε πρόβλημα, ενώ έδωσαν μεγάλη σημασία ότι τα έργα, σε πολλές περιπτώσεις, συνεχίζονται παράλληλα με την λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου. Όπως μάλιστα υπογραμμίστηκε, δίδεται μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια των τούνελ και έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα με βάση τη διεθνή εμπειρία.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Βούρδας, όταν κλήθηκε να σχολιάσει τις καθυστερήσεις δεκαετιών για τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου, υπογράμμισε πως «δεν είναι τιμητικό για τη χώρα, έργα που ξεκίνησαν το 1997 να ολοκληρώνονται το 2017» και επέρριψε ευθύνες στις «πολιτικές επιλογές προηγούμενων κυβερνήσεων», σημειώνοντας παράλληλα ότι «ειδικά η σήραγγα του Καλλιδρόμου είχε γίνει ανέκδοτο στις Βρυξέλλες. Βεβαίως, τώρα αυτό το ανέκδοτο έχει τελειώσει», είπε και αναφέρθηκε και σε τεχνικά προβλήματα, τα οποία υπήρξαν. Ο κ. Βούρδας είπε ότι οι πολιτικές επιλογές και συγχρόνως οι πολλές εργολαβίες, η κατάτμηση του αντικειμένου και συνδυασμό προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην πορεία, προκάλεσαν τις καθυστερήσεις.

Από την πλευρά του ο Χρ. Σπίρτζης είπε: «Εμείς πιστεύουμε ότι οι σιδηροδρομικές υποδομές είναι αυτές που θα μπορέσουν να βοηθήσουν στο να γίνει χώρα μας ένας διεθνής κόμβος συνδυασμένων μεταφορών» και πρόσθεσε ότι «με την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ έχουν προγραμματιστεί τα έργα από Θεσσαλονίκη προς τις δύο εξόδους της χώρας. 

Προς Σκόπια και προς Βουλγαρία. Ο στόχος μας είναι να ωριμάσουμε και να τρέξουμε μέχρι το 2018 τους διαγωνισμούς για την σιδηροδρομική Εγνατία και τα εμπορευματικά κέντρα της βορείου Ελλάδας».

Τέλος ο Χρ. Σπίρτζης τόνισε ότι αλλάζει η εικόνα της χώρας καθώς «δεν είναι μόνο ότι αναβαθμίζονται οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, δεν είναι μόνο ότι τα λιμάνια της χώρας, που θα συνδέονται όλα με τον σιδηρόδρομο, μπορούν πλέον να παίξουν το δικό τους ξεχωριστό ρόλο, είναι ότι αναβαθμίζεται και η γεωπολιτική θέση της χώρας με τους “δρόμους του μεταξιού” είτε με τις μεταφορές και τη δυνατότητα που μας δίδει η διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ, είτε με τις σιδηροδρομικές υποδομές, που από τα βάθη της Ασίας φτάνουν στη Μαύρη Θάλασσα και στην Κωσταντινούπολη. 

Η χώρα μας αποκτά μία νέα σημασία για το διεθνές εμπόριο και τις μεταφορές την Κεντρική Ευρώπη».

απο τα nea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου