Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Αποκατάσταση αλήθειας για το Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πολλοί συνάδελφοι μας ρώτησαν τις τελευταίες μέρες για το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι 
λόγω των δημοσιευμάτων απο τα συστημικά μέσα ενημέρωσης (ΕΘΝΟΣ,ΣΚΑΙ,STAR Channel,Καθημερινή) αλλά και παραταξιακών blog (ΑΣΚΕ), για το θέμα ,είχε δημιουργηθεί η λάθος εντύπωση ότι οι θέσεις  ευθύνης για την εξωτερική υπηρεσία είναι 63.

Όσοι αναπαρήγαγαν αυτό, εξυπηρετούν προφανή σκοπιμότητα. Αποπρασανατολισμού κυρίως και επηρεασμού της κοινής γνώμης,αλλά και των σιδηροδρομικών.
Και αυτό γιατί οι θέσεις για την έλξη και την κίνηση δεν είναι 63,αλλά 77.
Στις 63 θέσεις ευθύνης, δεν είχαν προστεθεί εντελώς "τυχαία" οι θέσεις στην ΔΙ.ΤΡΥ (Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού) που απασχολεί προσωπικό απο έλξη και κίνηση.
Άρα οι θέσεις στο νέο Οργανόγραμμα είναι 77 για έλξη - κίνηση και 73 για τα γραφεία.

Εμείς θα επαναλάβουμε ότι το Οργανόγραμμα έχει λάθη και παραλείψεις (πχ δεν υπάρχει τμηματάρχης για την έλξη στον Βόλο) και θα αγωνιστούμε όλοι μαζί για να τα διορθώσουμε.
Αλλά οφείλουμε όλοι να λέμε και την αλήθεια στους σιδηροδρομικούς.

77 θέσεις για έλξη - κίνηση (και όχι 63), και 73 για την εσωτερική υπηρεσία.

Τέλος το Οργανόγραμμα προβλέπει 1031 θέσεις εργασίας, όσες και το προηγούμενο όπως ρητά αναφέρεται στην εισήγηση που ψηφίστηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Εμείς μιλάμε πάντα με γεγονότα και όχι με φαντασιώσεις.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Όσον αφορά τις πολιτικές διώξεις έχουμε μπεί και εμείς στον πειρασμό να ασχοληθούμε με το θέμα. Προς το παρόν το σκεφτόμαστε....Αλλά ίσως το αποφασίσουμε κιόλας.Και αν το κάνουμε θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος με αυτά που έχουν συμβεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το 2010 εως το 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου