Ολοκληρώθηκε απο την ΡΑΣ ο έλεγχος για την λειτουργία των γραφείων ταχυτήτων σε ΜΑΙ και ΜΘ και όπως όλα καταμαρτυρούν οι εκπρόσωποι της Ανεξάρτητης Αρχής έμειναν
ικανοποιημένοι απο όσα είδαν.
Θυμίζουμε ότι τα γραφεία ταχυτήτων συστάθηκαν το καλοκαίρι του 2015 και με παρέμβαση του Σωματείου μας, αφού μέχρι τον Ιούνιο του 2015 ο έλεγχος γινόταν απολκλειστικά απο συνάδελφο μας μηχανικό στην ΔΙ.ΤΡΥ και ΟΧΙ απο μηχανοδηγούς,
Ο συνάδελφος μας Τρίμης Θανάσης βοήθησε στην εκπαίδευση προκειμένου να στελεχωθεί το τμήμα ταχυτήτων.
Μετά την παρέμβαση της ΠΕΠΕ και την αλλαγή πλέυσης απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα γραφεία σε ΜΑΙ (αρχικά) και ΜΘ στελεχώθηκαν με προσωπικό έλξης, εφοδιάστηκαν με τα απαραίτητα υλικά και απέκτησαν και χώρο στέγασης στην Καρόλου.
Για όλα αυτά χρειάστηκε φυσικά η υποστήριξη του Δ/ντης ΔΙΚΑΜ συναδέλφου Λύτρα, η παρουσία και υποστήριξη του συναδέλφου μηχανικού Χρήστου Τόλη (ΔΑΣΦ) που οργάνωσε μαζί με τον μηχανικό Γιάννη Καράκο (ΔΙΚΑΜ) το τμήμα και η ενεργή στήριξη του Σωματείου μας.
Στα γραφεία ταχυτήτων εργάστηκαν πολλοί συνάδελφοι απο το ΜΑΙ και το ΜΘ.
Ο επικεφαλής (και σήμερα συνταξιούχος) ΜΑΙ Χρήστος Καπετανάκης βοήθησε αρχικά για την στελέχωση, ο συνάδελφος Σπηλιωτακόπουλος (ΜΑΙ) οργάνωσε το τμήμα και πέρασε με απόλυτη επιτυχία τον έλεγχο της ΡΑΣ ενώ και στο ΜΘ εκπαιδεύτηκαν και εργάστηκαν επίσης αρκετοί συνάδελφοι. (Πομάκης , Χατζηπαραδείσης, Ναθαναηλίδης).
Σήμερα στο γραφείο ταχυτήτων στο ΜΑΙ απασχολείται ο συνάδελφος Κολίγας Β.
Εμείς απλά θυμίζουμε ότι στο νέο Οργανόγραμμα η θέση του γραφείου ταχυτήτων προβλέπεται κανονικά σαν οργανική θέση της έλξης και μάλιστα απαιτούνται και συγκεκριμένα προσόντα για να απασχοληθεί κάποιος εκεί.
Ποια είναι αυτά ;
Μα φυσικά να είναι μηχανοδηγός!
Είναι άλλη μια απτή απόδειξη του πως αθόρυβα κάποιοι εργάζονται και ο κλάδος μας κερδίζει θέσεις εργασίας.
Όχι σε προφορικές συμφωνίες,αλλά στα χαρτιά και με επίσημες αποφάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ/
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου