Επειδή η ΔΑΚΕ Έλξης προκαλεί όταν αναφερέτε σε "εξοργισμένους" μηχανοδηγούς στο Κιάτο, δημοσιεύουμε την εντολή του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ που ικανοποιούσε το αίτημα των συναδέλφων απο την Τρίπολη για την υπηρεσία 16 που θα μπορεί να εκτελείτε ΚΑΙ απο αυτούς προκειμένου να έρχονται ανά δύο στην εργασία τους. Απο τις 21 Οκτωβρίου, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ καθώς οι
υπηρεσιακοί παράγοντες στα εμπλεκόμενα μηχανοστάσια δεν μπορούν να συνεννοηθούν!!
Οι συνάδελφοι απο την Τρίπολη στην τελευταία συνάντηση με την ΠΕΠΕ,ζήτησαν να εκτελείτε και η υπηρεσία 16 απο αυτούς και η ΔΙΚΑΜ μέσω του κ. Λύτρα έκανε δεκτό το αίτημα, όπως και το αίτημα για την υπηρεσία 10.
Μόνο που αυτό δεν υλοποιήθηκε στο ολόκληρο της,ενώ κάποιοι προσπάθησαν να αλλάξουν την επιθυμία των συναδέλφων μας για την υπηρεσία 10....
Και δεν ικανοποιήθηκε,επειδή δεν υπάρχει προσωπικό λόγω έκτακτων δελτίων ασθένειας, όπως επικαλέστηκαν οι εμπλεκόμενοι υπηρεσιακοί παράγοντες.
Και είχαμε και το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μηχανοδηγός στο Κιάτο να προγραμματίζεται σε δεκαπενθήμερη συνεχή εργασία ΠΑΡΑ το ότι έχει κάνει γραπτή αναφορά ζητώντας αναπαύσεις.
Πράγμα που "τυχαία" συνέβη ΜΟΝΟ σε αυτόν που έχει ζητήσει γραπτώς τα ρεπό του,ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΩΣ!
Ωστόσο ακόμα και εκεί η επιχειρηματολογία χωλαίνει. Και αυτό γιατί πολύ απλά θα μπορούσε να ζητηθεί η συνεισφορά του μηχανοστασίου ΜΑΙ, για τις μέρες που υπάρχει το πρόβλημα, πράγμα που δεν έγινε ΠΟΤΕ επίσημα!
Είναι αυτό το παιχνιδάκι με την διαχείριση του προσωπικού που έχει κάνει 12 συναδέλφους να έχουν διαχωριστεί στην μέση ΕΠΕΙΔΗ υπάρχουν μικροπολιτικά συμφέροντα και παραγοντίσκοι της ΚΑΚΙΑΣ ώρας που προσπαθούν να δημιουργούν πρόβλημα για να κάνουν συνδικαλιστικά παιχνίδια.
Οι υπηρεσίες του Προαστιακού τους τελευταίους 15 μήνες εξομαλύνθηκαν-όλοι απασχολούνται τις ίδιες ώρες-, το εξοδολόγιο για τους μηχανοδηγούς στην Τρίπολη ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ, η χιλιομετρική αποζημίωση ΑΥΞΗΘΗΚΕ κατά 40%.
Η ΠΕΠΕ έκανε τα αυτονόητα, δεν θα κάνει ΠΟΤΕ διαχείριση προσωπικού.
Αν η υπηρεσία δεν βγαίνει να στείλουν γράμμα όσοι έχουν την ευθύνη για αυτήν και να δηλώνουν αδυναμία.
ΚΑΝΕΙΣ δεν ζήτησε απο τους μηχανοδηγούς να εργάζονται με αυτόν τον ρυθμό.
Ας βρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την λύση, ΝΑ γίνουν προσλήψεις ΧΤΕΣ.
ΩΣΤΟΣΟ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ να μην μπορεί να βρεθεί ισορροπία στην διαχείριση της υπηρεσίας μεταξύ 12 εργαζομένων ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
Περιμένουμε να δούμε αν έχουν γίνει γραπτές εισηγήσεις απο τους αρμοδίους.
Γιατί εμείς δηλώνουμε ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ για τα παιχνιδάκια παραγοντίσκων σε βάρος των μηχανοδηγών.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Εγώ πιστεύω πως πρέπει να γίνουν αυτοί που δεν μπορούν (δεν θέλουν μάλλον) να διαχειριστούν 12 άτομα ή 11 ή 10, διευθυντές ή υποδιευθυντές με το νέο Οργανόγραμμα. Να τους δοθεί η ευκαιρία δηλαδή να τα κάνουν μπάχαλο με 100 εργαζόμενους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην θέση τους να μπούν οι πονηροί που δημιουργούν το πρόβλημα και η παράγκα να αλλάξει όνομα διαχειριστή.
Προς Θεού μόνο,μην καταργηθεί το κάθε μικρό - μεγάλο παραμάγαζο που έχει δημιουργηθεί δεκαετίες στον σιδηρόδρομο.Σαν αυτά τα μαγαζάκια που βάζουν 12 εργαζόμενους να τσακώνονται μεταξύ τους εδώ κ 6 χρόνια.
ΝΕΜΕΣΙΣ