Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Υπόσχεται μερική ανάσταση του τρένου στην Πελοπόννησο ο Χρήστος Σπίρτζης

Πάνω από 4 δισ. ευρώ σε μεγάλα έργα οδεύουν προς συμβασιοποίηση για το 2017 και το 2018, προκειμένου να εκσυγχρονιστούν και ενισχυθούν οι δημόσιες υποδομές, είπε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, σε δηλώσεις του, με τα σημαντικότερα από αυτά να περιλαμβάνουν και παρεμβάσεις στο
σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου.
Ειδικότερα, ανέφερε ότι το παλιό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, που παραμένει σε αχρηστία επί πολλά χρόνια και έχει διαφορετικές προδιαγραφές από το σύγχρονο, θα χρησιμοποιηθεί ξανά για ειδικές χρήσεις, τοπικές συνδέσεις, τουριστικούς και ιστορικούς λόγους κ.τ.λ.
Παράλληλα, ετοιμάζονται συνδέσεις όπως της Αρχαίας Ολυμπίας με το Κατάκολο, του υφιστάμενου δικτύου, με λιμάνια όπου έχει παρουσία ο τουρισμός κρουαζιέρας κ.τ.λ.
"Οφείλουμε να εκμεταλλευτούμε την ευνοϊκή γεωπολιτική θέση της Ελλάδας και στις μεταφορές, αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος αναβάθμισης των δικτύων μεταφορών, καθώς η χώρα είναι σε κομβικό σημείο τόσο για το εμπόριο μέσω της διώρυγας του Σουέζ όσο και προς την Ασία", τόνισε.
Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε, επίσης, ότι υλοποιούνται παράπλευρα έργα σε άλλους μεγάλους άξονες που μέχρι σήμερα δεν είχαν προβλεφθεί, όπως για την Πρέβεζα, το Αγρίνιο και αλλού στην Ιονία Οδό.
Πέραν του οφέλους για την τόνωση της ανάπτυξης στη χώρα, καθοριστική είναι η συμβολή των μεγάλων έργων στη μάχη της απασχόλησης. Στα μεγάλα οδικά δίκτυα απασχολούνται περίπου 25.000 εργαζόμενοι, όπως είπε, αριθμός από τον οποίο μπορεί να βγει ένα συμπέρασμα και για τις θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν με τα νέα έργα, ενώ καθοριστική θα είναι η συμβολή τους και στα έσοδα του Δημοσίου και των ασφαλιστικών Ταμείων.

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης - tharrosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου