Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Θριάσιο Πεδίο: Ανακηρύσσεται οριστικός ανάδοχος η Κ/Ξ ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-GOLDAIR

Προχωρά η διαδικασία του διαγωνισμού παραχώρησης του Θριάσιου Πεδίου και πολύ σύντομα αναμένουμε την ανακήρυξη του οριστικού αναδόχου.
Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Γιώργος Σχίζας στο
ypodomes.com είμαστε πολύ κοντά, ίσως και μέχρι τις 15 Νοεμβρίου στην οριστικοποίηση της αναδοχής στο σχήμα ETBA ΒΙΠΕ-GOLDAIR που θα σημάνει και την εκκίνηση της προσυμβατικής περιόδου.

Όπως σημείωσε ο κος Σχίζας η ανακήρυξη αναδόχου θα μας πάει στο επόμενο βήμα που είναι η δημιουργία της σύμβασης και αποστολή της προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμάται ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει μέχρι το τέλος του έτους και ακολούθως να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα.

Αυτά είναι η κύρωση της από τη Βουλή των Ελλήνων, η παροχή των εγγυητικών επιστολών και η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης που θα σημάνει την έναρξη του μεγάλου αυτού επενδυτικού πλάνου.

Να θυμίσουμε ότι στο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου κατατέθηκε δεσμευτική προσφορά από το σχήμα της «ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ ΑΕ-GOLDAIR CARGO ΑΕ». Η επένδυση εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 250εκ.ευρώ και θα δημιουργήσει σε βάθος δεκαετίας, περίπου 3.000 νέες θέσεις εργασίας.

Σύμφωνα με τη διακήρυξη στα πρώτα 2 έτη θα κτιστούν 120.000 μ2 αντί 50.000μ2, όπως προέβλεπε ο αρχικός διαγωνισμός. Το σύνολο των κτιρίων - ήτοι κατ΄ελάχιστον 240.000μ2 - θα κτιστούν το χρονικό διάστημα μεταξύ του 2ου έως και του 10ου έτους της παραχώρησης, και όχι στα 50 έτη, όπως επίσης προέβλεπε αρχικά ο διαγωνισμός.

Ο χώρος του Θριάσιου Πεδίου είναι σήμερα το δεύτερο μεγαλύτερο ακίνητο πίσω από εκείνο του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος. To κόστος της επένδυσης στο χώρο εκτιμάται σε περίπου 250 εκ.ευρώ χωρίς όμως να αποκλείεται αυτό το νούμερο τελικά να είναι σημαντικά μεγαλύτερο.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το Διεθνές Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίου, βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, συνδέεται άμεσα με την Αττική Οδό, είναι πολύ κοντά με την Εθνική Οδό Αθήνα-Κόρινθος, ενώ έχει σιδηροδρομικές υποδομές και σιδηροδρομική σύνδεση με το δίκτυο.

Θα υλοποιηθεί με σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 588 στρεμμάτων. Όπως είθισται σε τέτοιου τύπου διαγωνισμούς ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού που θα γίνει η παραχωρησιούχος και η οποία θα αναλάβει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση για 50 έτη του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.

Σύμφωνα με τα στοιχεία η λειτουργία του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο θα δημιουργήσει περισσότερες από 3.000 θέσεις εργασίας ενώ πολύ περισσότερες θα είναι εκείνες που θα δημιουργηθούν από παράπλευρες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Η περιοχή του Ασπροπύργου από βαριά βιομηχανική αναμένεται σε διάστημα 2-3 ετών να γίνει περιοχή κυρίως logistics, με άμεσο αντίκτυπο στη ζωή των κατοίκων από την μείωση των ρύπων.

Στην πραγματικότητα ο οδικός διάδρομος Πειραιάς-Κερατσίνι-Σχιστό-Ασπρόπυργος-Ελευσίνα και μέχρι τη Μάνδρα από την μία αλλά και μέχρι τη Φυλή και τα Άνω Λιόσια από τα ανατολικά αναμένεται να γεμίσουν με εταιρείες logistics καθώς το λιμάνι του Πειραιά θα αναπτύσσεται μέχρι να κορυφωθεί αυτή η ανάπτυξη μέχρι το 2022.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου