Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Επερώτηση της Νέας Δημοκρατίας για το Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μεγάλος ο καημός της Νέας Δημοκρατίας για το Οργανόγραμμα....
Ερώτηση κατέθεσε ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών και βουλευτής Σερρών Ν.Δ., Κώστας Καραμανλής, την οποία συνυπογράφει ο Αναπληρωτής Τομεάρχης και βουλευτής Μαγνησίας Ν.Δ., Χρήστος Μπουκώρος, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για τις
 αλλαγές στο οργανόγραμμα και στα Διοικητικά Συμβούλια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λίγο πριν την ιδιωτικοποίησή της.

Στην ερώτηση αναφέρονται τα εξής: «Την ίδια στιγμή που η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκκρεμεί ακόμα, μια που το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν έχει ολοκληρώσει τον προσυμβατικό έλεγχο, και ενώ πιέζει η Commission ζητώντας από τον Υπουργό αναλυτική ενημέρωση τόσο για την πορεία της ιδιωτικοποίησης όσο και της υπόθεσης των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, η – διορισμένη από την κυβέρνηση – διοίκηση της εταιρίας θεώρησε αναγκαίο να προβεί σε αλλαγή του οργανογράμματός της.

Το νέο οργανόγραμμα εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στην αύξηση του διοικητικού τομέα της εταιρίας και όχι στον πολύπαθο λειτουργικό, όπου και παρουσιάζονται οι πιο πολλές ελλείψεις.

Έτσι η διοίκηση της εταιρίας έκρινε σκόπιμη την αύξηση των θέσεων ευθύνης κατά 22 (από 128 σε 150), ενώ με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι δημιουργούνται διευθύνσεις με έναν διευθυντή και δύο άτομα προσωπικό.

Παράλληλα, και σε ό,τι αφορά στο ενιαίο μισθολόγιο, προβλέπεται πλέον η δυνατότητα πλήρωσης μιας θέσης τμηματάρχη στα 9 έτη, αντί στα 16 που προβλέπεται κατ’ ελάχιστον στο ενιαίο μισθολόγιο.

Συνεπεία των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

-          Ποιες ανάγκες καλύπτονται με την αλλαγή του Οργανογράμματος, ιδιαίτερα τώρα που η εταιρεία βρίσκεται σε καθεστώς μεταβίβασης σε νέο μέτοχο;

-          Ενημέρωσε το Υπουργείο ή η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την Ferrovie dello Stato Italiane για τις αλλαγές στο οργανόγραμμα στις οποίες προέβη; Αν ναι, ποια ήταν η αντίδραση της ιταλικής εταιρίας;

-          Σε ποιο βαθμό επηρεάζει η εν λόγω οργανωτική αλλαγή τις μετατάξεις 620 υπαλλήλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, μια μετακίνηση το κόστος της οποίας υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ;

-          Απέστειλε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Commission επιστολή στο Υπουργείο σας αναφορικά με το θέμα της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Αν ναι, ποια θέματα θίχθηκαν και ποιες ήταν οι δικές σας διευκρινήσεις;

-          Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα στην επικείμενη πώληση της ΕΕΣΣΤΥ;» καταλήγει η ερώτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου