Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Πρόταση συμφωνίας για τις ώρες μηχανοδήγησης απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

H πρόταση αφορά τις ώρες μηχανοδήγησης με 1 μηχανοδηγό.
Πριν απο λίγο η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε επίσημα πρόταση στο Σωματείο μας για συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Πρόκειται ασφαλώς για σημαντικό βήμα
που κατοχυρώνει τον ρόλο της ΠΕΠΕ στα θέματα μηχανοδήγησης ενώ αλλάζει και τον τρόπο προσέγγισης αυτών των θεμάτων.
Η Διοίκηση αντί να εκδώσει αυθαίρετα εγκύκλιο για το θέμα, όπως συνέβαινε στο παρελθόν,συζητά το θέμα και θέλει αυτό να συμφωνηθεί.
Για το θέμα αυτό είχε τοποθετηθεί και ο Πρόεδρος του Σωματείου μας στις πρόσφατες συνελεύσεις λέγοντας πως επιδίωξη του Σωματείου είναι η συνυπογραφή συμφωνητικού , όπως συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες στην Ευρώπη.,
Η πρόταση θα συζητηθεί σε Διοικητικό Συμβούλιο που θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες μέρες.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


3 σχόλια:

  1. Ανάλογα με το πόσο θα πάει το χιλιόμετρο.......έλα να πέφτουν προσφορές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Μιχάλη, τους τελευταίους 18 μήνες το Σωματείο μας δεν έχει μπεί ούτε ένα λεπτό σε τέτοιου είδους διαπραγμάτευση σαν αυτή που υπονοείς.
    Εργάζεσαι στο ΜΑΙ και μπορείς να το διαπιστώσεις και απο τα κυκλώματα εργασίας,αν δηλαδή έχει υπάρξει αλλαγή ή τροποποίηση στην κατεύθυνση που φαντάζεσαι.
    Η πραγματικότητα λέει ξεκάθαρα το αντίθετο,το ζείς άλλωστε και ο ίδιος.
    Η πρόταση της Διοίκησης έχει κάποιες ασάφειες,ωστόσο αποτελεί βάση συζήτησης.Αλλάζει και τα δεδομένα που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε,με Διευθυντές να βγάζουν εγκυκλίους και εμείς να εκτελούμε.
    Αποτελεί φυσικά και ιστορική πρόκληση κ ευκαιρία για την ΠΕΠΕ.Για αυτό θα συζητηθεί με την δέουσα προσοχή και σοβαρότητα.
    Για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία της η ΠΕΠΕ καλείται να συνυπογράψει συμφωνία και μάλιστα εν όψει ιδιωτικοποίησης,συμφωνία που αν τελικά επιτευχθεί θα θωρακίζει τον κλάδο μας,αλλά θα μπορεί να αποτελέσει και βάση για μεγαλύτερες επιτυχίες.(Εθνική Νομοθεσία κτλπ).
    Αυτά δηλαδή που συμβαίνουν στην Ευρώπη εδώ και δεκαετίες και εμείς απλά φανταζόμαστε.
    Ας μην απαξιώνουμε λοιπόν το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πραγματικά να κάνω λάθος εγώ,αλλά από αυτά που βλέπω γύρω μου,θα μου πεις οι προθέσεις είναι αγνές αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.......

      Διαγραφή