Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Επιτέλους,ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ επιβεβαίωσε το στέκι της έλξης. Τραγική η κατάσταση του τροχαίου υλικού μετά απο 6 χρόνια διάλυσης!

Φταίει η νέα ....Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ γιατί εδώ και 1 μήνα δεν επιδιόρθωσε τα ...αδιόρθωτα!
Το στέκι της έλξης εδώ και 5 χρόνια αναφερόταν σχεδόν καθημερινά στην τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το τροχαίο υλικό. Κάναμε δεκάδες αναρτήσεις για το θέμα και η αντιμετώπιση που είχαμε απο τους εκπροσώπους των παρατάξεων (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) ήταν ότι το κάναμε γιατί θέλαμε να κάνουμε αντιπολίτευση στην προηγούμενη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ. Τώρα λοιπόν που άλλαξε η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ (εδώ και 1 μήνα περίπου) και τοποθετήθηκε νέα, ανακαλύφθηκε και απο τον εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ
το πρόβλημα.
Στην καταγγελία του που διαβάσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον,αναφέρει...
"Aκινησίες και μεγάλες καθυστερήσεις από την αδυναμία έλξης  των ΔΗ  ,απο  ασθμαίνοντες  υπερτροφοδότες απο σβηστούς κινητήρες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε .
Χρησιμοποιούνται 2 μηχανές για να έλξουν 6 βαγόνια και ακόμα και έτσι  αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην τήρηση του δρομολογίου χώρια την τεράστια σπατάλη σε καύσιμα.
45 λεπτα καθυστέρηση σε δρομολόγιο Θεσ/κης -Αθήνας   με 2 ΔΗ να έλκουν σύνθεση 6 βαγονιων με 48 χιλιόμετρα στην ανωφέρεια είναι κάτι που μας ξεπερνάει...Όπως ξεπερνάει και τους επιβάτες που χρυσοπληρώνουν τα εισιτήρια ...
Αλλά να ήταν μόνο αυτό.....

Η βρωμιά και η δυσωδία εντός των θαλάμων μηχανοδήγησης θυμίζουν τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Τα κλιματιστικά μόνο κλιματιστικά δεν είναι καθως σταματανε να δουλεύουν απο βουλωμένα φιλτρα  ή  υπολειτουργούν .(Τις περισσότερες φορές  θυμίζουν εστίες παραγωγής ακάρεων  παρά οτιδήποτε  άλλο)
Καθίσματα σχισμένα και πενταβρώμικα  χωρίς αφρολέξ για ταξίδια 6ωρών και βάλε.
Και ρωτάμε...Υπάρχει διοίκηση στην ΕΕΣΣΤΥ ;
Γιατί για  ομιλίες και ευχολόγια οι διοικούντες της ΕΕΣΣΤΥ  πρώτοι  και καλύτεροι
Όπως και στο λιβάνισμα της κυβέρνησης των  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παίρνουν άριστα 10 ..
Στα υπόλοιπα  είναι που δυσκολεύονται λίγο ...
Δεν ξέρουμε επίσης αν θα έχουν την ίδια δυσκολία να βάλουν τις υπογραφές στο ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ"

Προφανώς λέμε εμείς , εδώ στο στέκι της έλξης, ΟΛΑ αυτά προέκυψαν τον τελευταίο μήνα,όπως θα έλεγε και ο -αφελής-αναγνώστης της καταγγελίας.
ΔΕΝ φταίει ούτε η έλλειψη προσωπικού, ούτε ο Νόμος 3891 που έδιωξε τους σιδηροδρομικούς,ούτε η έλλειψη ανταλλακιτικών.
Φταίει για όλα η νέα Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ που σε 1 μήνα δεν κατάφερε να τα διορθώσει όλα.
Με το μαγικό ραβδί φανταζόμαστε εμείς!
Ίσως το ίδιο μαγικό ραβδί που θα οδηγήσει  τον ταξικό αγώνα -μέσω των εκλογών - στην ανατροπή αυτής της πολιτικής.
Μέσα σε ένα μήνα, θα πρέπει να αλλάξουν όλα!
Η πολιτική ευθύνη για τους τελευταίους 17 μήνες ανήκει στην Κυβέρνηση,έπρεπε να γράφει ο σύντροφος,ΓΙΑΤΙ δεν άλλαξε την προηγούμενη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ.Αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.
Αλλά μάλλον με την προηγούμενη Διοίκηση, τα "περάσματα" ήταν ανοιχτά,οπότε....
Τώρα στενεύουν προφανώς και φταίνε οι σιδηροδρομικοί που ανέλαβαν την ΕΕΣΣΤΥ που δεν πρόλαβαν σε 1 μήνα να τα λύσουν! 
Και αυτοί θα κριθούν και εμείς θα είμαστε εδώ για να τους κρίνουμε.
Η εμπάθεια όμως είναι εμφανής. Το ίδιο και η σκοπιμότητα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ.Μετά μην μας λέτε γιατί τον καταγγέλουμε ως γραφικό....που εκθέτει καθημερινά την ΑΣΚΕ , την ΔΕΣΚ και πόσους ακόμα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου