Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

Οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό «διασπάστηκαν». Ποιος ευνοείται;

Δυστυχώς, αυτό που συμβαίνει, το τελευταίο διάστημα, με τους εργαζόμενους στην «ΣΤΑΣΥ», δηλαδή στο μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ, μονάχα παρήγορο δεν είναι.Οι εργαζόμενοι – για τους δικούς τους λόγους – έχουν διασπαστεί σε αρκετά σωματεία και
ενώσεις.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στάσεις εργασίας να μην «καλύπτονται» από άλλα σωματεία, άλλες να ματαιώνονται κι άλλες να τροποποιούνται, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Αναφαίρετο δικαίωμα των εργαζομένων οι κινητοποιήσεις, οι απεργίες και οι στάσεις εργασίας. Ωστόσο, οφείλουν να ενημερώνουν πιο έγκαιρα το επιβατικό κοινό.
Βέβαια, το ερώτημα που πλανάται είναι το ακόλουθο: ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ εντάχθηκαν στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, εάν το ελληνικό δημόσιο δεν «πιάνει» εφεξής τους δημοσιονομικούς στόχους, αυτομάτως «ενεργοποιείται» το ενδεχόμενο εκποίησης.
Ως γνωστόν, «φιλέτο» θεωρείται η ΣΤΑΣΥ και κυρίως, το μετρό. Οπότε, ενόψει πιθανής ιδιωτικοποίησης, οι εργαζόμενοι, αντί να είναι ενωμένοι, είναι διασπασμένοι.
Από την άλλη πλευρά, κανείς δεν παραγνωρίζει ότι η συγχώνευση μετρό, ηλεκτρικού και τραμ έγινε «βιαίως», με αρκετές ανισότητες.   
Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου