Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

4 επίκουροι στο Λιανοκλάδι (...)


Επιβεβλημένη η αλλαγή κυκλωμάτων εργασίας καθώς και στο ΜΑΙ (όπου τροφοδότησε με 4 επίκουρους το Λιανοκλάδι )η κατάσταση είναι πλέον οριακή λόγω και
του πολύ κακού προγραμματισμού χειμερινών αδειών.(που συνέβη και σε άλλα μηχανοστάσια).

Είναι αδιανόητο τους τελευταίους 2 μήνες του χρόνου να σωρεύονται όλες οι ανεκτέλεστες άδειες του χρόνου επειδή ο προγραμματισμός κανονικών αδειών γίνεται πάντα στο παρά πέντε.
Η κατάσταση πρέπει να ισορροπήσει την νέα χρονιά ωστόσο είναι ξεκάθαρη η έλλειψη κεντρικής πολιτικής κ διαχείρισης στο ζήτημα, έλλειψη που θα κληθεί να βάλει σε τάξη και η νέα Κεντρική Υπηρεσία που δημιουργήθηκε στο νέο Οργανόγραμμα.
Επίσης η κατάσταση στο Λιανοκλάδι εκθέτει όλους εκείνους που  στο τοπικό μηχανοστάσιο  πριν μερικές εβδομάδες οργάνωσαν συνελεύσεις -παρασύροντας τους μηχανοδηγούς με την ρητορική τους, και καλώντας τους να υπογράψουν κείμενα σε λάθος κατεύθυνση-και εκτόξευαν βέλη εναντίον όσων είχαν διαβλέψει το αυτονόητο, σημερινό αδιέξοδο.
Είμαστε υποχρεωμένοι να θυμίσουμε στους συναδέλφους ότι συγκεκριμένη συνδικαλιστική παράταξη (ΑΣΚΕ) -που μονίμως επενδύει στο πρόβλημα- είχε κάνει και τότε φτηνή κριτική λέγοντας ότι οι μηχανοδηγοί στην τοπική συνέλευση εξέθεσαν την... ΠΕΠΕ με το κείμενο που υπέγραψαν.
Χρειάστηκαν μόλις 20 μέρες για να έρθει το σημερινό αδιέξοδο,το οποίο είχαν διαβλέψει όλοι (πλην του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ και ΠΑΣΚ)
Σήμερα όμως είναι Δευτέρα 14 Νοεμβρίου και έπιασαν και τα κρύα και που ορισμένοι συνδικαλιστές να παραδέχονται την δεδομένη έλλειψη σοβαρότητας που τους καθοδηγεί και που σε συνδυασμό με την δεδομένη εμπάθεια,δημιουργεί καταστάσεις που τους εκθέτουν.

Ο θεσμός της επικουρίας -ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΜΟΝΟ-είναι για να καλύπτονται έκτακτες καταστάσεις και ΜΟΝΟ και όχι για να τροφοδοτείται και να διαιωνίζεται μια κατάσταση που δεν μπορεί να συνεχιστεί, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν προτάσεις που δίνουν λύση στο πρόβλημα χωρίς να εντατικοποιούν την εργασία των μηχανοδηγών, προτάσεις που βοηθούν στην κατεύθυνση της ισονομίας και δικαιοσύνης και αποκαθιστούν την αδικία κ ταλαιπωρία που έχουν υποστεί εδώ και δυομιση χρόνια οι 2 βοηθοί μηχανοδηγού που εργάζονται στην Λάρισα,
Είναι πλέον επιβεβλημένη η αλλαγή στα κυκλώματα εργασίας καθώς το Λιανοκλάδι θα πρέπει να αφήσει υπηρεσίες.

Δεν είναι δυνατό να υπάρχουν 13 υπηρεσίες για 14 μηχανοδηγούς.
Δεν είναι δυνατό και δεν είναι και αποδεκτό 4 μηχανοδηγοί να φεύγουν απο το ΜΑΙ (εθελοντικά πάντα) όταν υπάρχουν κ μπορούν να εξευρεθούν λύσεις και να μην μπορεί το ΜΑΙ να χορηγεί επίσης αναπαύσεις στο προσωπικό, ενώ λόγω της κατάστασης να περικόπτονται  εφεδρείες στο κεντρικό μηχανοστάσιο.

Ελπίζουμε να επέλθει η λογική.
ΦΥΣΙΚΑ οριστική λύση στο πρόβλημα θα δοθεί ΜΟΝΟ με προσλήψεις μηχανοδηγών.
Η ιδιωτικοποίηση πήγε πίσω και η ΠΕΠΕ θα πρέπει να αναδείξει το επόμενο διάστημα το πρόβλημα.
Μετά άλλωστε και την προκήρυξη των προαγωγών ,και τις τοποθετήσεις του προσωπικού σε έδρες,  σήμερα έκλεισε ένας κύκλος προβλημάτων που ερχόταν απο το 2012, και η ΠΕΠΕ θα πρέπει να επικεντρωθεί στο ζήτημα της εκπαίδευσης των 22 βοηθών και των προσλήψεων.
Είμαστε βέβαιοι ότι με μεθοδικότητα κ χωρίς πολλές φανφάρες τα θέματα θα αναδειχθούν και λύσεις θα βρεθούν.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ.  Όσοι τις τελευταίες 20 μέρες μίλησαν για κόντρες που δημιούργησαν το θέμα του Λιανοκλαδίου , όσοι εξέθεσαν προσωπικά συναδέλφους που επίσης έβλεπαν τα αυτονόητα, οφείλουν να αναθεωρήσουν την στάση τους.
Η ΠΕΠΕ θα μπορούσε απλά να μην επιτρέψει καμία επικουρία κ να αφήσει την κατάσταση ως έχει -μετά μάλιστα και τις υπογραφές των συναδέλφων μας-.
Κάτι τέτοιο δεν έγινε -και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει- αφού στόχος του Σωματείου μας είναι να λύνει προβλήματα και όχι να δημιουργεί νέα.

2 σχόλια:

  1. αφήστε τις παράγκες,βγείτε από αυτές και μην τα βάζετε με το Λειαν/δι.Αν πρέπει να αφήσει υπηρεσίες και να γίνει αλλαγή κυκλώματος,τότε αν είστε σωστοί να το κάνετε και σε όλα τα μηχ/σια που ούτε εκεί περισσεύουν αφήνοντας διανυκτερεύσεις και τρένα.Βγάλτε αλλού τα μίση σας γιατί θα έρθει η ώρα πού θα τρέχετε να κρυφτείτε..



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως βλέπεις το σχόλιο σου δημοσιεύτηκε.Όπως έχεις καταλάβει κανείς δεν θα μας απαγορέψει ΠΟΤΕ να λέμε την άποψη μας.Πονάει το ξέρουμε.
      Όταν έρθει η ώρα, θα κριθούμε όλοι.
      Αυτά. Προς το παρόν.
      Η διαχειριστική ομάδα

      Διαγραφή