Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Σε «τροχιά» το εξπρές δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη 

Θέμα εβδομάδων είναι να ξεκινήσει το εξπρές δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα διανύει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τέσσερις ώρες, από περίπου πεντέμισι ώρες που διαρκεί σήμερα. Όμως, το πολυδιαφημισμένο δρομολόγιο των «τριών ωρών και είκοσι λεπτών» θα αργήσει
τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμη. 
Το έργο της ηλεκτροκίνησης στο κομμάτι Λιανοκλάδι – Δομοκός έχει ολοκληρωθεί και άμεσα, ακόμη και μέσα στις επόμενες ημέρες, αναμένεται να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως μέσα στον επόμενο μήνα θα μπορούν να ξεκινήσουν κανονικά δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα. 
Αρχικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεκινήσει με ένα δρομολόγιο την ημέρα, το οποίο πιθανότατα θα γίνεται με ηλεκτράμαξα της ΓΑΙΑΟΣΕ μέχρι τουλάχιστον να φθάσουν στη χώρα μας από την Ιταλία οι αμαξοστοιχίες Pendolino 485 –το λεγόμενο Ασημένιο Βέλος – που θα τροποποιηθούν για το ελληνικό δίκτυο. Το δρομολόγιο αυτό θα διαρκεί λίγο παραπάνω από τέσσερις ώρες, ενώ αναμένεται να μειωθούν και γενικά οι καθυστερήσεις στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. 

Πότε θα «εκτοξευθεί» το Ασημένιο Βέλος 

Το πολυδιαφημισμένο δρομολόγιο των τριών ωρών και 20 λεπτών δεν αναμένεται πριν από το δεύτερο εξάμηνο του 2020, δηλαδή περίπου σε ένα χρόνο από τώρα. Και αυτό διότι για να μπορέσουν τα ηλεκτροκίνητα Pendolino να αναπτύξουν τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα (250 χλμ/ώρα) θα πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης ETCS σε ολόκληρη τη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Βέβαια, ΟΣΕ και υπουργείο Υποδομών θεωρούν πως τα συγκεκριμένα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα, προς το τέλος του 2019. 

Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στο «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» 

Η επιτυχία του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι κομβική για το στρατηγικό πλάνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ιταλικής μητρικής. Η εταιρεία ουσιαστικά ανταγωνίζεται τις αεροπορικές καθώς αν ο χρόνος της διαδρομής μειωθεί στις περίπου τρεις ώρες, τότε το τρένο θα αποτελεί μια πολύ καλή εναλλακτική του αεροπλάνου.  Βέβαια στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται ήδη έντονος ανταγωνισμός. Αυτό φαίνεται και από την απόφαση που πήρε η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair να διακόψει από φέτος τις πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Www.insider.gr 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου