Επιστροφή στην δεκαετία του 1980 για τον σιδηρόδρομο αφού σήμερα στην έκτακτη στρατιωτική αμαξοστοιχία επικεφαλής θα είναι η Δ/Η 508 και μηχανή ενίσχυσης AD TRANZ για τον χειρισμό των θυρών και την θέρμανση...
Μετατάξεις,έλλειψη προσωπικού στην συντήρηση , καθόλου ανταλλακτικά στον σιδηρόδρομο που λειτουργεί χάρη στο φιλότιμο και την τεράστια προσπάθεια των σιδηροδρομικών !
Εικόνες που θυμίζουν σε όλους το πως χτίστηκε το success story της ΝΤΡΟΠΗΣ για να ιδιωτικοποιηθούν όλα !
Ας τα βλέπουν αυτά όσοι διαβάζουν το στέκι και γράφουν μόνο για τα δήθεν success story , όπως τα περιγράφουν όσοι οραματίζονται τον σιδηρόδρομο του 2020 για να πουλήσουν τις εταιρίες !!!
ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ - ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ .
ΕΛΛΑΔΑ 2014 - Το success story της ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ
Λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της έλλειψης προσωπικού στο εργοστάσιο, η κατάσταση είναι πλέον οριακή και αν όπως σήμερα κάποια μηχανή παρουσιάσει βλάβη οδηγούμαστε σε αδιέξοδο !
Και οι ευθύνες είναι πρώτα απο όλα πολιτικές . Έχουν ονοματεπώνυμο όσοι οδήγησαν στο σημερινό χάλι τα πράγματα με την δήθεν εξυγίανση .....
Γιατί ΟΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί δίνουν καθημερινά την μάχη ενάντια στα προβλήματα που δημιουργούν οι πολιτικές αποφάσεις που εφαρμόζονται τα τελευταία 4 χρόνια .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου