Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Εντός των επόμενων εβδομάδων η ηλεκτροκίνηση από Αθήνα ως Θεσσαλονίκη και Ειδομένη.

Μαζί με την ηλεκτροδότηση και του τμήματος ως την Ειδομένη, αλλά και του αντίστοιχου τμήματος ως την Πάτρα, αλλάζει τον χάρτη των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην χώρα, όπως τόνισε ο Χρ. Σπίρτζης

Στις 15 Ιανουαρίου ένα ηλεκτροδοτούμενο τρένο θα μπορεί να κάνει
το Αθήνα - Θεσσαλονίκη και ως τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.


Μαζί με την ηλεκτροδότηση και του τμήματος ως την Ειδομένη, αλλά και του αντίστοιχου τμήματος ως την Πάτρα που στο τελευταίο τμήμα του στην πόλη θα είναι υπόγειο, αλλάζει τον χάρτη των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην χώρα, όπως τόνισε. Στο Μετρό Θεσσαλονίκης φέτος έρχονται οι συρμοί και ξεκινούν οι δοκιμαστικές διαδρομές τους, ενώ παραδίδεται το 2020 με την επέκταση μέχρι Καλαμαριά να ακολουθεί τρεις μήνες μετά. Συνολικά, φέτος αναμένονται νέες δημόσιες συμβάσεις για έργα υποδομών άνω των 9 δισ. ευρώ.

Αυτή την στιγμή, για το Μετρό της Θεσσαλονίκης «το έργο βρίσκεται στο 95%», είπε ο κ. Σπίρτζης, οι δοκιμαστικές διαδρομές θα ξεκινήσουν «μέσα στο 2019. Ολοκληρώνεται το 100% του έργου, ολοκληρώνονται τα ηλεκτρονικά συστήματα -καθώς είναι το πρώτο στη χώρα μετρό χωρίς οδηγό. Είναι έργο πολύ υψηλής τεχνολογίας και απαιτούνται αρκετοί μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας ώστε να είναι ασφαλές για τον πολίτη και τις εγκαταστάσεις. Μέσα στο 2019, μετά τα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ειδικό λογισμικό που ρυθμίζει την κυκλοφορία, ενώ πριν από αυτό έρχονται οι συρμοί, που θα μπουν επιτέλους στο Μετρό της Θεσσαλονίκης μετά από 30 χρόνια. Το 2020 θα δοθεί στους Θεσσαλονικείς για χρήση και τρεις μήνες αργότερα θα προστεθεί η επέκταση ως την Καλαμαριά».

Τα αρχαία που εντοπίστηκαν στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, είναι «σπάνια, ένα τμήμα της Εγνατίας και σημείο πολύ ιδιαίτερο ... προχωρήσαμε σε μία τεχνική λύση όπου κάποιος που επισκέπτεται το Μετρό θα βλέπει αυτά τα αρχαία, την ανάδειξη του τμήματος της Εγνατίας και ό,τι άλλο έχει βρεθεί στην περιοχή, ώστε να αποτελέσει ένα τοπόσημο ο αρχαιολογικός πλούτος που βρέθηκε ... θα συνυπάρχει ένα έργο υψηλής τεχνολογίας με την πολιτιστική μας κληρονομιά».

Συνολικά, κατά τον ίδιο, «μέχρι το τέλος του 2019 ο στόχος μας είναι να υπάρχουν συμβασιοποιημένες για έργα υποδομών νέες δημόσιες συμβάσεις άνω των 9 δισ. ευρώ. Το πρώτο εξάμηνο θα υπερβαίνουν τα 6 δισ. ευρώ». Ήδη έχει εγκριθεί από τη Βουλή το νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65, ενώ τις πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου αποστέλλεται προς κύρωση η σύμβαση για το νέο διεθνές αεροδρόμιο της Κρήτης στο Καστέλι. Επίσης, έχει ήδη εγκριθεί η σύμβαση για το Θριάσιο και ακολουθούν οι έξι από τις οκτώ διαγωνιστικές διαδικασίες για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος. Θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός για το Πύργος-Καλό Νερό και μετά ως την Τσακώνα. Προτεραιότητα είναι επίσης ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.

Η εφαρμογή ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων επίσης προωθείται και «ο διαγωνισμός θα τελειώσει τον Απρίλιο ή Μάιο, ενώ στη συνέχεια χρειάζεται 12-18 μήνες για να εγκατασταθεί το σύστημα ... σε κάποιους αυτοκινητόδρομους νωρίτερα, γιατί ο τρόπος που έχουν γίνει συνάδει με ένα τέτοιο σχεδιασμό ... ο στόχος είναι να έχουμε ηλεκτρονικό σύστημα δίκαιο και να εντάξουμε τμήμα των οδικών αξόνων που θα πριμοδοτούν την μείωση των διοδίων στον πολίτη. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ολοκληρωμένο σύστημα σε όλη την χώρα».

«Τρέχουν» επίσης τα εμπορευματικά κέντρα για την Θεσσαλονίκη και ακολουθούν αυτά για όλα τα λιμάνια, στον Έβρο, στην Καβάλα, στην Ηγουμενίτσα, στον Βόλο, στην Πάτρα, αλλά και στη Λάρισα.

Πραγματικότητα η ηλεκτροκίνηση

«Στα σιδηροδρομικά έργα, σε λίγες ημέρες ολοκληρώνεται η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης ... υπήρχαν τεχνικά προβλήματα σε δύο σημεία, ειδικά σε μία γέφυρα πολύ υψηλής τεχνολογίας που είναι πάνω σε σεισμικό ρήγμα στη Φθιώτιδα. Τα ξεπεράσαμε, εκτιμούμε ότι 15 Ιανουαρίου θα μπορεί με ηλεκτροκίνηση ένα τρένο να ξεκινήσει από την Αθήνα και να φτάσει στην Θεσσαλονίκη. Σε ένα μικρό τμήμα, η διπλή γραμμή θα είναι μονή ως προς την ηλεκτροδότηση, αλλά στις 30 Ιανουαρίου ή στις αρχές Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί και αυτή ... είναι ένα έργο που αλλάζει τον χάρτη τόσο των επιβατικών όσο και των εμπορευματικών μεταφορών. Επίσης, τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η ηλεκτροδοτούμενη γραμμή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Ειδομένη και προχωρούν τα αντίστοιχα έργα από την Αθήνα προς την Κόρινθο και το Ρίο, που αφορούν και τον Προαστιακό, που θα φτάσει ως την Πάτρα. Μέσα στο 2019 εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα μέχρι πριν το Ρίο (ως το Αίγιο είναι θέμα λίγων μηνών να ολοκληρωθεί) και ο διαγωνισμός για το τμήμα από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, ενώ στη συνέχεια μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας», ενώ σημείωσε ότι «το μεγαλύτερο τμήμα στις αστικές περιοχές της Πάτρας θα είναι υπόγειο», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης.

Εξάλλου, για τις εξελίξεις στην υπόθεση του σκανδάλου της Novartis μετά και την αποτροπή διαφυγής του πρώην προστατευόμενου μάρτυρα Ν. Μανιαδάκη στο εξωτερικό, αλλά και των αντιδράσεων της αντιπολίτευσης, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι «είναι μόνιμη πρακτική της αντιπολίτευσης να στρεβλώνει τα πάντα ... προχωρώντας σε κριτική που ακυρώνει προηγούμενες αναφορές και εξαγγελίες της ... έλεγαν όλα αυτά για μάρτυρες με κουκούλες και πράγματα που έχουν κατασκευαστεί από το Μαξίμου ... αποκαλύπτεται τώρα ότι είναι δικοί τους άνθρωποι, σύμβουλοί τους οι προστατευόμενοι μάρτυρες. Η ΝΔ και όσοι θέλουν να συνεργάζονται με αυτήν κινούνται σε μία άλλη λογική από αυτή που θέλει ο ελληνικός λαός και η χώρα, να κουκουλωθούν τα πάντα, να μην ασχολείται κανείς με το τι έγινε, με το τι πρέπει να γίνει. Ο στόχος τους είναι μάλλον αυτός που είπε ο κ. Σημίτης, η επιστροφή στο μνημόνιο».

www.avgi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου