Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Κατά 66 εκατ. συνεισέφερε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αύξηση των εσόδων «Short Haul» της FSI. Κέρδη 559 εκατ., πέρσι, για τον ιταλικό όμιλο


Αύξηση εσόδων και καθαρών κερδών παρουσίασε πέρσι ο ιταλικός όμιλος FSI, στον οποίο ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο ιταλικός όμιλος σημείωσε έσοδα 12,078 δις ευρώ, έναντι 9,293 δις. το 2017, ήτοι
αύξηση 30%.


Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 559 εκατ., έναντι 552 το 2017, ήτοι αύξηση 1,2%.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει κάποια αναλυτική πληροφορία, πέρα από την αναφορά ότι συνέβαλε κατά 66 εκατ. στην αύξηση των εσόδων του τομέα Κοντινών Αποστάσεων (Short Haul), στην οποία σημαίνοντα ρόλο διαδραματίζει η Trenitalia.

Υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις επιβατικές μεταφορές, πλην Προαστιακού, ανήλθαν το 2017 στα 32,9 εκατ. ευρώ, έναντι 34,6 εκατ. το 2016.

Αντίστοιχα, τα έσοδα από την μεταφορά επιβατών (Προαστιακός Σιδηρόδρομος) αυξήθηκαν, το 2017, στα 12,5 εκατ. ευρώ, από 12,4 εκατ. το 2016.

Στο κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών, οι επιδόσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφάνισαν άνοδο, καθώς η εταιρεία σημείωσε έσοδα ύψους 13,4 εκατ., έναντι 12,2 εκατ. το 2016.

Τέλος, τα έσοδα από τις μεταφορές με λεωφορεία μειώθηκαν στα 1,13 εκατ., από 1,4 εκατ. το 2016.

Β. Βεγιάζη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου