Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ΟΛΟΙ απαραίτητοι...

Συνάντηση με αντιπροσωπεία συμβασιούχων ορισμένου χρόνου (η πλειοψηφία των οποίων λήγει στις 30 Απριλίου) είχε χτες η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με όσα
πληροφορηθήκαμε στην συνάντηση με τους συναδέλφους, η Διοίκηση ανέφερε ότι δεν προτίθεται να ανανεώσει τις συμβάσεις που λήγουν στις 30 Απριλίου, λόγω της κρίσης του κορωνοιού και της συνεπακόλουθης μείωσης έργου και εσόδων.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφερε - όπως πληροφορηθήκαμε απο τους συναδέλφους- ότι θα εξετάσει την επαναπρόσληψη τους με την λήξη της κρίσης και την επιστροφή της κανονικότητας (την οποία προσδιορίζει το προσεχές φθινόπωρο αν όλα πάνε καλά με τον κορωνοιό).

Η άποψη μας για την κατάληξη αυτή

Δυστυχώς οι συνάδελφοι βρέθηκαν "ακάλυπτοι" εν μέσω μιας πολύ δύσκολης συγκυρίας, που κανείς δεν είχε προβλέψει και δεν επιθυμούσε. Το θέμα των συμβάσεων ορισμένου χρόνου θα μπορούσε να έχει λυθεί εφόσον είχε κλείσει το θέμα της ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δυστυχώς οι συνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις (με καίρια ευθύνη της ΠΟΣ αλλά και των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) υπερίσχυσαν, διαχωρίζοντας τους εργαζομένους για μικροπαραταξιακούς λόγους και το θέμα δεν λύθηκε ποτέ. 
Άλλοι ονειρεύονταν νέο Σωματείο που ...θα καταργούσε την ισχύουσα ΣΣΕ (...),άλλοι έταζαν στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση λαγούς με πετραχήλια (300 ευρώ αυξήσεις) και άλλοι μάζευαν υπογραφές σε λευκές κόλες για να μην εκπροσωπηθούν οι εργαζόμενοι απο τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το χειρότερο όλων ήταν η εικόνα με συναδέλφους να διακινούν δηλώσεις του Νόμου 105 στις οποίες καλούσαν να υπογράψουν εργαζόμενοι απο την τεχνική βάση δηλώσεις μετάνοιας και προκειμένου  να διαγραφούν απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Απίστευτες σκηνές που ΟΛΟΙ ζήσαμε.
Όλα αυτά την ώρα που απο τον Αύγουστο του 2019 δεν είχαν ανανεωθεί οι συμβάσεις 21 συναδέλφων στην τεχνική βάση, κίνηση για την οποία ποτέ ΔΕΝ μίλησε το συνδικάτο στον σιδηρόδρομο. ΠΟΤΕ και αυτό είναι ένα ερωτηματικό και μια σκιά που θα ακολουθεί πάντα αυτούς που διαλαλούν την μαχητικότητα τους. Την ίδια ώρα όμως που απολύθηκαν οι 21 γίνονταν άλλες προσλήψεις, χωρίς ΚΑΝΕΙΣ να μιλάει. 21 που πρέπει να επιστρέψουν.
Μέχρι σήμερα,κανείς δεν έχει αντιληφθεί ότι το περιβάλλον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία 2 χρόνια και η εταιρεία ανήκει πλέον στον ιδιωτικό τομέα. Ο 
Η ευκολία με την οποία απέρριπταν συνδικαλιστές του χτες ΣΣΕ με παχυλές αυξήσεις ήταν απλά προκλητική, αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι τα ίδια αυτά πρόσωπα υπέγραφαν ΣΣΕ με μειώσεις τόσο το 2011 όσο και το 2014 ενώ τα ίδια αυτά πρόσωπα είχαν ΔΕΧΤΕΙ μπλοκάκια και συμβάσεις ορισμένου χρόνου στην τεχνική βάση. ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΘΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.

Στο δια ταύτα

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν περισσεύει κανείς, είναι ολοι απαραίτητοι, η εταιρεία βρίσκεται σε αναπτυξιακή φάση, ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να λειτουργήσει ως η ατμομηχανή για την Ελληνική Οικονομία.
Αυτό αποδεικνύεται και απο την διαδικασία εσωτερικών μετατάξεων που φανερώνει την -ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ- έλλειψη προσωπικού σε συγκεκριμένους κλάδους.
 Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι όχημα για την παραμονή (ή επιστροφή) των συναδέλφων που δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις τους. Είναι μια απόδειξη για την έλλειψη προσωπικού.  Και σήμερα αποδείχτηκε ΠΟΣΟ ΑΝΟΗΤΟΙ ήταν όσοι την κατήγγειλαν & συνεχίζουν να την καταγγέλουν  (ΠΟΣ).
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι η διαδικασία έχει παγώσει λόγω της κρίσης του κορωνοιού,αλλά θα επανεκκινήσει με την άρση των περιορισμών.

Επίσης το συνδικαλιστικό κίνημα (η ανύπαρκτη ΠΟΣ) θα έπρεπε να είχε ήδη ζητήσει απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επανδρώσει κλάδους όπως αυτός των επισκεπτών, όπου πλέον πρέπει να στελεχώνουν οι εταιρείες εκμετάλλευσης. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και θα περιοριστεί και η υπερεργασία στον ΟΣΕ λόγω της έλλειψης προσωπικού. (μήπως για αυτό δεν μιλάει όμως το συνδικάτο αναρωτιόμαστε;).
Και εδώ οι συνδικαλιστές της ΠΟΣ δεν έκαναν ΠΟΤΕ τα αυτονόητα για να προστατέψουν τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, ούτε κατ ελάχιστο.
Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η εξουσία. Θα το γράφουμε συνεχώς.

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να εξαντλήσει κάθε περιθώριο διαλόγου για την εξεύρεση λύσης. Ήδη η ΠΕΠ ζήτησε συνάντηση για το θέμα ενώ και οι μηχανοδηγοί παρακολουθούν τις συζητήσεις, θα παρέμβουν με την ΠΕΠ  και θα ζητήσουν & να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία των εσωτερικών μετατάξεων. Δεν θα πρέπει να υπάρξουν δογματισμοί αλλά να εκτιμηθούν και να αναλυθούν τα πραγματικά δεδομένα. Η κρίση φτάνει στο τέλος της, τα συνδικάτα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την παρεμβατικότητα τους κατάφεραν να αποτρέψουν τα χειρότερα μέχρι στιγμής (εκ περιτροπής εργασία- αναστολή συμβάσεων εργασίας).

Εμπόδιο φυσικά  στην παρέμβαση των συνδικάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάντα θα αποτελούν οι 438 υπογραφές που ανέφεραν ότι αυτά δεν εκπροσωπούν τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση.


Εμείς δηλώνουμε και πάλι ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ κανείς ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Για εμάς το πιο απλό θα ήταν αυτές τις μέρες να κάνουμε και πολιτική αντιπολίτευση για το θέμα.
Όταν όμως έχουμε να κάνουμε με τύχες εργαζομένων πρώτιστα προέχει η πραγματική υπεράσπιση των συμφερόντων τους. Αυτό που εξηγούσαμε στους συναδέλφους απο την ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ. Οι κραυγές ανήκουν σε αυτούς που τους οδήγησαν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ στο αδιέξοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου