Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Ανακοίνωση ΠΑΣΚ- Σιδηροδρομικών + Συνεργαζόμενοι

Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι η μέρα που τιμούμε τους νεκρούς εργάτες όλου του κόσμου που αγωνίστηκαν για τα δικαιώματά μας, τα οποία
εμείς σήμερα απολαμβάνουμε. Αγωνίστηκαν για μία καλύτερη και αξιοπρεπή ζωή με εργασιακά δικαιώματα δηλαδή την προστασία των αδυνάτων έναντι των ισχυρών.
Η Πρωτομαγιά ως μέρα μνήμης και αλληλεγγύης δεν είναι αργία, είναι απεργία. Στον σιδηρόδρομο είναι ημέρα απεργίας. Για 75 συναδέλφους μας όμως είναι η πρώτη μέρα στην ανεργία μετά την απόλυση τους από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου κυρίου Τσαλίδη τους ενημέρωσε προ ολίγων ημερών ότι δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις τους που λήγουν 30 Απριλίου λόγω του κορονοϊού, υποσχόμενος ότι τον Σεπτέμβριο που τα πράγματα θα έχουν ομαλοποιηθεί θα τους ξανά προσλάβει εντάσσοντάς τους στο τακτικό προσωπικό.
Προτείνουμε στην ΠΟΣ και στα Σωματεία να καλέσουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να υπογράψουν ειδική σύμβαση που θα επαναφέρει τους 75 εργαζόμενους από 1η Σεπτεμβρίου, εντάσσοντάς τους στο τακτικό προσωπικό. Ας αποδείξει ο κος Τσαλίδης ότι αυτά που υπόσχεται τα εννοεί και δεν είναι επικοινωνιακά πυροτεχνήματα.
Η απόφαση για την μη ανανέωση των συμβάσεων των 75 εργαζομένων στερείται επιχειρησιακής λογικής διότι:
Η εταιρεία εκπαίδευσε τους 75 συναδέλφους για δύο έτη, τους κράτησε ένα ακόμη έτος και μετά τους απολύει.
Είναι απαραίτητοι για την υλοποίηση του έργου συντήρησης και το διαβεβαιώνουν και οι προϊστάμενοι των συγκροτημάτων.
Είναι νέοι άνθρωποι που αποτελούν το μέλλον της εταιρίας διότι οι 300 παλαιοί εργαζόμενοι εντός της επόμενης πενταετίας θα έχουν αποχωρήσει όλοι.
Η εταιρεία χρειάζεται ενίσχυση προσωπικού περίπου 150 εργαζομένων πέραν των υπαρχόντων συμπεριλαμβανομένων και των 75 συναδέλφων. α) Σε μηχανοδηγούς και προσωπικό αμαξοστοιχιών. Πρόσφατα προχώρησαν σε πρόσκληση ενδιαφέροντος και πολλοί από τους 75 έκαναν αιτήσεις
β) Θα χρειαστεί προσωπικό επισκεπτών και κλειδούχων σύμφωνα με τα όσα ορίζουν οι Ευρωπαϊκές οδηγίες και πρόσφατα έκανε διερεύνηση στο υπάρχον προσωπικό για να δημιουργήσουν αυτές τις ειδικότητες.
5. Οι 75 εργαζόμενοι είναι οι πιο χαμηλά αμειβόμενοι και η επιβάρυνση στη μισθοδοσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι της τάξης του 2,5% . Αναλυτικά η μηνιαία μισθοδοσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ και οι 75 εργαζόμενοι κοστίζουν 75 χιλιάδες ευρώ μηνιαίως περίπου.
Αναλύοντας λοιπόν τα ανωτέρω αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής ότι οι λόγοι είναι άλλοι. Εμείς αντιλαμβανόμαστε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως όλες οι επιχειρήσεις έχουν υποστεί ζημιές από την πανδημία του COVID- 19. Αναζήτησε όμως άλλες λύσεις πριν προχωρήσει στην απόλυση των 75 εργαζομένων; Διαβουλεύτηκε με τα Σωματεία και την Ομοσπονδία; Θα μπορούσαν π.χ. όλοι οι εργαζόμενοι να χρηματοδοτήσουν την παραμονή των 75 εργαζομένων για 4 μήνες χορηγώντας 1 ημερομίσθιο ο καθένας κάθε μήνα με τη μορφή δανείου, το οποίο η εταιρεία θα το επέστρεφε με τον ίδιο τρόπο αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο.
Αυτό αποτελεί πρόταση προς την ΠΟΣ και τα Σωματεία και τους καλούμε να τολμήσουν ώστε να μην απολυθούν οι 75 εργαζόμενοι. Αποτελεί πρόταση και προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αν το αποδεχθεί θα σταματήσει την φημολογία ότι οι απολύσεις γίνονται για να πιεστεί η Κυβέρνηση να δώσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα διαφυγόντα κέρδη λόγω κορονοϊού.
Όταν την όποια δυναμική που έχει το Συνδικαλιστικό Κίνημα, την χρησιμοποιεί για να βοηθηθούν οι πιο αδύνατοι τότε σφυρηλατείται η ενότητα και η αλληλεγγύη των εργαζομένων.
Μεγάλη ευθύνη για αυτή την κατάληξη φέρει το Υπουργείο Μεταφορών, το οποίο με τη συμπεριφορά του όλο το προηγούμενο διάστημα έχει καταφέρει να εκνευρίσει και να απογοητεύσει ακόμα και αυτούς που επέλεξαν με την ψήφο τους να τους έχουν ηγεσία στο Υπουργείο.
Βαρύτατες είναι και οι ευθύνες της Κυβέρνησης που ενώ διακηρύσσει ότι όλοι αναλογικά θα μοιραστούμε τις συνέπειες της κρίσης, στην πράξη σώζει τις επιχειρήσεις αδιαφορώντας για τους εργαζόμενους.
Η περίοδος που αρχίζει μετά την κρίση της πανδημίας που μετετράπη σε οικονομική κρίση, εκτιμούμε ότι θα είναι πάρα πολύ δύσκολη. Πολλά από τα περιοριστικά μέτρα κατά των εργασιακών δικαιωμάτων και των ατομικών μας ελευθεριών επιδιώκεται να λάβουν μορφή μονιμότητας.
Η λύση είναι αγώνας- αγώνας- αγώνας.
Σε αυτόν τον αγώνα εμάς όλους που εκπροσωπούμε την εργατική τάξη μας ενώνουν περισσότερα από όσα μας χωρίζουν.
Εμείς είμαστε διατεθειμένοι να πορευτούμε μαζί και να συνεργαστούμε με όσους το επιθυμούν.

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΠΑΣΚ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου