Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Η ΕΡΓΟΣΕ προκηρύσσει ένα έργο πνοής για την Αθήνα: Συνδέεται ο Σ.Σ. Αθηνών με τον σταθμό «Λαρίσης» του Μετρό


Ένα έργο πνοής για την Αθήνα, την υπόγεια σύνδεση του Σ.Σ. Αθηνών με τον σταθμό «Λαρίσης» του Μετρό προκηρύσσει η ΕΡΓΟΣΕ έως τα τέλη του έτους.


Του Φώτη Φωτεινού

Πρόκειται για την εργολαβία της β’ φάσης εκσυγχρονισμού του Σ.Σ. Αθηνών, με την οποία κατασκευάζονται οι υπόλοιπες γραμμές και αποβάθρες του σταθμού, αλλά και οι υπόγειες διαβάσεις για την επικοινωνία των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού με τον σταθμό «Λαρίσης» του Μετρό.

Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η μετεπιβίβαση επιβατών του μετρό προς τα προαστιακά και υπεραστικά τρένα και αντιστρόφως.

Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, επήλθαν αλλαγές στο φυσικό αντικείμενο του έργου, καθώς εξαιρέθηκε το αμαξοστάσιο στου Ρέντη και οι οδικές παρεμβάσεις (κάποιες ανισόπεδες διαβάσεις και παρκινγκ). Πλέον, το έργο έχει εκτιμώμενο κόστος περί τα 50 εκατ. ευρώ και διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης 3 έτη.

Ειδικότερα, στο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα κάτωθι:

-Η κατασκευή των νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 (των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6) του Σ.Σ. Αθηνών, μετά των προσωρινών στεγάστρων και των εργασιών Η/Μ που καθιστούν τις αποβάθρες λειτουργικές.

-Η κατασκευή της επιδομής των γραμμών 1 έως και 6 του Σ.Σ. Αθηνών.

-Η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στις γραμμές 1 έως και 6 του Σ.Σ Αθηνών.

-Η ολοκλήρωση της κατασκευής της υπόγειας διάβασης του σταθμού με τις κλίμακες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση με το σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό.

-Η καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης και η ολοκλήρωση της κατασκευής (επέκταση) της νέας μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών.

-Η κατασκευή των υπολειπόμενων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Αθηνών (ηλεκτροφωτισμός, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου