Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

H Rail Cargo ξεκινά τη μεταφορά εμπορευμάτων με τρένα μεταξύ του Melzo και της Κίνας


Η αυστριακή σιδηροδρομική εταιρεία Rail Cargo Group μόλις ανακοίνωσε την ενεργοποίηση ενός τρένου για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων 40 ποδών μεταξύ Xi'an και Melzo (Μιλάνο) με διάρκεια μεταφοράς δεκατεσσάρων ημερών. 


Σύμφωνα με τον διευθυντή του έργου για το Rail Cargo, Nicola Cavasin, " σε σύγκριση με το παρελθόν ο χρόνος διέλευσης έχει μειωθεί κατά αρκετές ημέρες , καθώς και το κόστος έχει μειωθεί σημαντικά χάρη στην άμεση διαδρομή Πολωνία, Τσεχία, Αυστρία και Ιταλία. Η ομάδα Rail Cargo έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές τις τελευταίες εβδομάδες και όλα πήγαν καλά με διάρκεια του χρόνου διαμετακόμισης δεκατεσσάρων ημερών ».

Η υπηρεσία αρχίζει τον Απρίλιο με εβδομαδιαία αναχώρηση από το Xi'An και ένα από το Melzo , με στόχο την αύξηση της συχνότητας σε δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις. Στο παρελθόν, παρόμοιες υπηρεσίες είχαν δοκιμαστεί μέσω του Duisburg με χρόνους διέλευσης άνω των ημερών αρνησικυρίας και δεν είχαν εμπορική επιτυχία στην ιταλική αγορά. Τώρα, όμως, ο χρόνος διαμετακόμισης διάρκειας δύο εβδομάδων καθιστά τώρα το τρένο πολύ ανταγωνιστικό σε σύγκριση με την εναλλακτική λύση, τόσο από τη θάλασσα όσο και από τον αέρα. Υπάρχουν διάφορες δευτερεύουσες συνδέσεις από το τερματικό Melzo Rail Hub Milano προς και από τη Ραβέννα, το Μπάρι και άλλους προορισμούς που συνδέονται με το διατροπικό κόμβο Lombard της Contship Italia.

Η ομάδα σιδηροδρομικών μεταφορών είναι ενήμερη για το γεγονός ότι η συνδυασμένη εναλλακτική λύση μεταξύ Ασίας και Ευρώπης δεν μπορεί ποτέ να επωφεληθεί από την αδυναμία των θαλάσσιων μεταφορών, με πολλές προγραμματισμένες υπηρεσίες να ακυρώνονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες και τις αεροπορικές μεταφορές όπου διαπιστώνει με δυσκολία τη διαθέσιμη χωρητικότητα και σε πολύ υψηλές τιμές (12 δολάρια ανά κιλό αγαθών).

Nicola Capuzzo
trasportoeuropa.it
To διαβάσαμε στα Σιδηροδρομικά Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου