Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ Ν.Σταθόπουλος: Η «μαύρη τρύπα» του ΟΣΕ ήταν όσο πέντε Ολυμπιακές

Εμείς ρωτάμε : Κύριε Σταθόπουλε θα μιλήσετε ποτέ συγκεκριμένα ;;; Ποιος ευθύνεται θα πείτε ; Γιατί η εμπειρία σας στον σιδηρόδρομο είναι μακρά ( απο το 2004 που διατελούσατε μέλος του ΔΣ της Προαστιακός ΑΕ ως εκπρόσωπος της Γαλλικής RATP)και σίγουρα γνωρίζετε πολλά ....
Ο φάκελος της εκκαθάρισης κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ, ύψους έως και 2,5 δισ. ευρώ, ο οποίος συνδέεται, μάλιστα και με την υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βρίσκεται σε
καλή πορεία στην Κομισιόν, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, κ. Νίκο Σταθόπουλο.

«Η υπόθεση βρίσκεται σε καλό δρόμο, αφού το τροχαίο υλικό μεταφέρεται στο δημόσιο, η διαχείρισή του γίνεται από την προς ιδιωτικοποίηση ROSCO, ο κλάδος του real estate αποσπάστηκε από τον ΟΣΕ, που με τη σειρά του παραμένει διαχειριστής δικτύου, χωρίς εμπορική δραστηριότητα, όπως συμφωνήθηκε με την Κομισιόν» λέει.

Όπως σημειώνει ο κ. Σταθόπουλος, η κρίση του ΟΣΕ δεν σχετίζεται με την Τρόικα, χρονολογείται πριν από την έλευσή της και έχει τρεις βασικές παραμέτρους. «Η πρώτη είναι ότι πριν από 20 χρόνια έγιναν εσφαλμένες στρατηγικές επιλογές. Αντί νέων χαράξεων υψηλών ταχυτήτων, αποφασίστηκε η ανανέωση του υφιστάμενου δικτύου. Επρόκειτο για απίστευτη επιλογή, η οποία ελήφθη την ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη γενικευόταν η τάση για ταχύτητες άνω των 300 χλμ/ώρα. Δαπανήθηκαν φοβερά λεφτά, που δεν φέρνουν ανάλογα έσοδα με αντίστοιχους ευρωπαϊκούς σιδηρόδρομους λόγω της κακής αυτής επιλογής» εξηγεί.

«Η δεύτερη είναι η κακή διαχείριση. Περί τα μέσα της δεκαετίας του 90  σβήστηκαν τα χρέη του ΟΣΕ και 15 χρόνια μετά, έφτασαν τα 11 δισ. ευρώ» συνεχίζει. «Ο τρίτος παράγων είναι ότι, παρόλο που γνωρίζαμε τι συμβαίνει στην Ευρώπη, παρείχαμε αφειδώς κρατικές ενισχύσεις στον ενιαίο ΟΣΕ, χωρίς τις στοιχειώδεις προφυλάξεις περί διαφορετικών λογαριασμών» συμπληρώνει.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών θεωρεί ότι «με όλα αυτά η κρίση του ΟΣΕ ήταν προδιαγεγραμμένη και το 2010 ο ΟΣΕ ήταν πέντε Ολυμπιακές», κάτι που έγινε αντιληπτό από τον βαθμό αύξησης του δημοσίου χρέους, που προκάλεσε η μεταβίβαση των χρεών των σιδηροδρόμων στο κράτος.

«Είναι σημαντικό να καταλάβουν όλοι ότι οι προσπάθειες που έγιναν και που πραγματικά βελτίωσαν την κατάσταση, καθώς και η μεταρρυθμίσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Η ελληνική προεδρία, και το διάστημα μέχρι την συγκρότηση της νέας ευρωπαϊκής επιτροπής είναι το πιο καλό παράθυρο για την χώρα σ' αυτή την υπόθεση» καταλήγει, αναφερόμενος τόσο στον ΟΣΕ όσο και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Πηγή το Βήμα 

( που αλλού λέμε εμείς )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου