Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Άναψε φωτιές στη Βουλή ο "διπλός" διορισμός στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να έχει βάλει στις ράγες για ιδιωτικοποίηση την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ωστόσο ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπρίτζης πριν από λίγο ξεκίνησε να παρουσιάζει στην Επιτροπή ΔΕΚΟ την πρότασή του για διορισμό στις θέσεις του Προέδρου του Δ.Σ. της εταιρείας τον κ. Παναγιώτη Θεοχάρη και για
Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
Το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί από τη συνεδρίασή του στις 20 Ιανουαρίου 2016 να έχει αποφασίσει την επαναπροκήρυξη του διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι υποψήφιοι επενδυτές να έχουν κληθεί να καταθέσουν τις προσφορές τους έως τις 26 Απριλίου 2016, ωστόσο ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπρίτζης προχώρησε σε διορισμό δύο στελεχών σε αντικατάσταση του προηγούμενου ενός Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου Θανάση Ζηλιασκόπουλου  ο οποίος είχε υποβάλλει από το 2014 την παραίτησή του.

Ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπρίτζης αφού ανέφερε ότι « η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει σε μια από τις 9 ιδιωτικοποιήσεις που έχει δεσμευτεί να κάνει άμεσα η χώρα μας» υποστήριξε πως «για τρείς λόγους είναι επιβεβλημένο να γίνουν αυτοί οι δύο διορισμοί προκειμένου να έχει νόμιμη διοίκηση που χρειάζεται για τον διαγωνισμό αλλά και για την φάση των διαγωνιστικών διαδικασιών», επίσης, «στο διάστημα αυτό να μπορεί να προχωρήσουν οι υπογραφές των συμβάσεων με δημόσιους φορείς που είναι σε εκκρεμότητα, καθώς και για την υλοποίηση του σιδηροδρομικού έργου ώστε να μην καταρρεύσει και υπάρξουν ακυρώσεις δρομολογίων, εμπορευματικών μεταφορών» αλλά και να «ασχοληθούν με τα θέματα του προσωπικό της εταιρείας…» και να υπάρχει διοίκηση σε περίπτωση που και αυτός ο διαγωνισμός αποδειχθεί άκαρπος….

Στο «γιατί δύο… και όχι ένα πρόσωπο ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπρίτζης δεν θέλησε να αναπτύξει τη «μόνιμη» άποψή που έχει δώσει στην Επιτροπή της Βουλής ότι δηλαδή δεν είναι τόσο μεγάλο το κόστος μπροστά στην διασφάλιση της σωστής διοίκησης που παρέχεται, ενώ στην άλλη κοινή εύλογη ερώτηση βουλευτών της αντιπολίτευσης «γιατί αφήσατε όλο το 2015 χωρίς να αντικατασταθεί ο παραιτηθείς Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» απάντησε «όταν αντικαθιστούμε διοικήσεις μας λέτε για κομματικό κράτος, όταν δεν αντικαθιστούμε μας λέτε γιατί δεν προχωρήσαμε… Εμείς είχαμε μια ολιγωρία γιατί ως κυβέρνηση είχαμε την ετοιμότητα να αντικαταστήσουμε όλες τις διοικήσεις και τις αφήσαμε να συνεχίσουν το θεάρεστο… έργο τους», ενώ επέρριψε ευθύνες και στο ΤΑΙΠΕΔ (!) «που δεν μας ενημέρωσε ότι οι θητείες των δ.σ. είχαν λήξη…»

Ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπρίτζης επιτέθηκε στην κριτική του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Τραγάκη για τις ελλείψεις σε προσωπικό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «δεν μπορεί να εγκαλείτε εμάς, γιατί οι ευθύνες είναι στις προηγούμενες Κυβερνήσεις Σαμαρά των υπουργών της ΝΔ μεταξύ των οποίων και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ως υπουργός εσωτερικών που απαξίωσαν τους δημόσιους οργανισμούς…» , ενώ υπογράμμισε πως «οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όπου αλλού γίνονται αποκρατικοποιήσεις δεν φοβούνται για απολύσεις τους, όπως κανείς δεν έχασε τη δουλειά του στα αεροδρόμια…».

Αίσθηση πάντως προκάλεσε η άποψη που εξέφρασε κατά την ακρόασή του ο νέος Προέδρος κ. Παναγιώτη Θεοχάρη ότι «δεν πιστεύει στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ…»! κάτι που έκανε τον βουλευτής της ΝΔ Χρήστο Σταϊκούρα να του παρατηρήσει πως « αναλαμβάνει ένα έργο, που είναι η αποκρατικοποίηση αφού δεν το πιστεύει!» Ο κ. Παναγιώτης Θεοχάρης είπε πως « αυτή είναι η άποψή του εάν δεν υπήρχε ο πέλεκυς πάνω από την χώρα που επιβάλλει να γίνουν αυτές οι αποκρατικοποιήσεις….» Ένα δυισμό που έσπευσε να καλύψει ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης λέγοντας πως «η ειλικρίνεια στην πολιτική είναι καλό πράγμα να υπάρχει…»

Η έγκριση του νέου Προέδρου και του νέου Διευθύνοντα Συμβούλου πέρασε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής κατά πλειοψηφία από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ. Αντίθετα «παρών» ψήφισαν ΝΔ, Δημοκρατική Συμπαράταξη, Ε.Κ ενώ «κατά» για να μην διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψήφισε το ΚΚΕ. Ο βουλευτής του Ποταμιού δεν προσήλθε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου