Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοίνωση της ΠΟΣ για τις συναντήσεις με τα πολιτικά κόμματα


Στο πλαίσιο των κινήσεων της Π.Ο.Σ. για την αποτροπή των επερχόμενων ιδιωτικοποιήσεων το Προεδρείο πραγματοποίησε συναντήσεις με τα πολιτικά κόμματα. Αφού επανέλαβε τη θέση για δημόσιο, ενιαίο σιδηρόδρομο ενημέρωσε για τη ζοφερή κατάσταση που έχει περιέλθει ο
σιδηρόδρομος και την απαξίωση κυρίως λόγω έλλειψης προσωπικού και της κατάστασης του τροχαίου υλικού απαιτώντας προσλήψεις και δέσμευση για τη διασφάλιση του προσωπικού και την υπογραφή της Σ.Σ.Ε. Παραθέτουμε τις απόψεις και τις απαντήσεις των κομμάτων όπως αυτές εκφράστηκαν κατά τις συναντήσεις.


ΚΚΕ: Εξέφρασε για άλλη μια φορά την πάγια και διαχρονική του θέση τόσο για αποκλειστικά Δημόσιο Ενιαίο Σιδηρόδρομο που να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες όσο και για  εργαζόμενους για σταθερή και μόνιμη δουλειά, πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, Σ.Σ.Ε. 
Θεωρεί ότι ο Σιδηρόδρομος είναι βασικό εργαλείο ανάπτυξης και παραγωγικής ανασυγκρότησης που πρέπει όμως να είναι στα χέρια του κράτους, να χαράσσει αυτό την αξιοποίησή του και όχι στα χέρια των μονοπωλίων που θα τον εκμεταλλεύονται μόνο για να κερδίζουν σε βάρος συνολικά του λαού αλλά και των εργαζομένων. 
Είναι καθαρά αντίθετο με τις ιδιωτικοποιήσεις και κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση και θα στηρίξει τους αγώνες των εργαζομένων. Δεσμεύθηκε ότι θα αναδείξει τα ζητήματα που έθεσε η Π.Ο.Σ.: απαξίωση των εταιρειών, ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις, προσλήψεις, καταθέτοντας και σχετική ερώτηση στη Βουλή. 
Η Λ.Α.Ε  εξέφρασε την άποψη δια στόματος του κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη ότι το σχεδιαζόμενο μνημονιακό ξεπούλημα του ομίλου ΟΣΕ αποτελεί σχεδιασμό μείζονος εθνικού εγκλήματος και απόδειξη άθλιας δουλοφροσύνης προς τους πιστωτές. Όσοι προχωρήσουν σε ένα τέτοιο εθνικό έγκλημα, γρήγορα θα λογοδοτήσουν για τις πολιτικές αλλά και τις ποινικές ευθύνες τους. Στη συνάντηση, εκτός του Π. Λαφαζάνη, συμμετείχαν τα μέλη του ΠΣ της ΛΑΕ Δημήτρης Στρατούλης, Στάθης Λεουτσάκος και Μάξιμος Μπόλας.

ΟΙ ΑΝΕΛ εκπροσωπούμενοι από τους βουλευτές του Κινήματος Γιώργο Λαζαρίδη και Βασίλη Κόκκαλη  και τον  γραμματέα Συνδικαλισμού συνάδελφο Νίκο Δρίτσα ενημέρωσαν  για την πορεία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και ΕΕΣΣΤΥ,  ενώ η ΠΟΣ  τάχθηκε εναντίον της πώλησης των υποδομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εξέφρασε τη θέση για δημόσιο κοινωνικό σιδηρόδρομο, με ανάπτυξη της υποδομής, με πρόσληψη προσωπικού, ενώ ζήτησε την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων, που περνάει από την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Ο κ. Γιώργος Λαζαρίδης ξεκαθάρισε ότι η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων και των υφιστάμενων θέσεων εργασίας στον ΟΣΕ αποτελεί κόκκινη γραμμή για τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ενώ πρόσθεσε ότι το Κίνημα είναι πάντοτε ανοιχτό σε διάλογο με τους εργαζόμενους.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ:  Εκπροσωπήθηκε από τον κ. Μανιάτη και τον Γραμματέα του κόμματος Στέφανο Ξεκαλάκη. Οι  ιδιωτικοποιήσεις είναι μονόδρομος πλέον όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά, αφού εντάσσονται στα προαπαιτούμενα που θέτουν οι δανειστές. Η διασφάλιση των εργαζομένων καθώς και οι Σ.Σ.Ε. αποτελούν διαχρονική θέση του ΠΑΣΟΚ όσον αφορά την απαξίωση του σιδηροδρόμου. Ανέφεραν ότι θα πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αναστραφεί η κατάσταση, επισημαίνοντας ότι οι δυνατότητες χρηματοδότησης του κράτους είναι περιορισμένες λόγω της κρίσης.
Ν.Δ: Εκπροσωπήθηκε από τον Κώστα Καραμανλή ο οποίος τόνισε  ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι μονόδρομος  ανεξάρτητα από την διαδικασία του διαγωνισμού. Το ζητούμενο για τη Ν.Δ είναι τι είδους επένδυση θα γίνει ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας όπως έγινε με την Cosco και τον ΟΤΕ και να προωθηθεί ο ανταγωνισμός. Μας ξεκαθάρισε επίσης, ότι θέλει τη συνεργασία μας δεσμευόμενος ότι αυτό θα πραγματοποιηθεί με καθαρούς όρους σε κάθε περίπτωση ακόμη και αν διαφωνούμε.
ΣΥΡΙΖΑ: Το κυβερνητικό κόμμα εκπροσωπήθηκε από τον Γραμματέα του Κόμματος  κ. Π. Ρήγα και τον υπεύθυνο του τομέα Μεταφορών Μ. Παρίση οι οποίοι αναφέρθηκαν στην επιλογή της Κυβέρνησης για συμφωνία με τους δανειστές η οποία απαιτεί συγκεκριμένες δεσμεύσεις στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι ιδιωτικοποιήσεις. Δεσμεύτηκαν ωστόσο για τη διασφάλιση του προσωπικού, χωρίς να εξηγήσουν τον τρόπο καθώς και για τη Σ.Σ.Ε. και ότι ετοιμάζεται τροπολογία για την επιστροφή των μεταταγμένων.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου