Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Συνάντηση της ΠΟΣ με το ΠΑΣΟΚ - Ενημέρωση

Αλγεινή και πάλι εντύπωση απο την τοποθέτηση του επαγγελματία συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ Νώντα Θεοδωρόπουλου....
Ενημέρωση απο τον Αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Χάρη Καραδήμα.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα  η συνάντηση του προεδρείο της ομοσπονδίας με το ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ  στα γραφεία του κόμματος στην Χαριλάου Τρικούπη .
Παρευρέθησαν από πλευράς του κόμματος οι :

Γιάννης Μανιάτης ( Κοινοβουλευτική Ομάδα )
Στέφανος Ξυγκαλάκης ( Γραμματέας κόμματος )
Ανδρέας Σπυρόπουλος ( Πολιτικό Συμβούλιο )
Λάμπρος Ρώσσης ( Γραμ. τομέα Μεταφορών )
Από την ΠΟΣ  :
Παρασκευόπουλος Παν .
Καραδήμας Χάρης 
Ντίτσας Γιάννης 
Θεοδώροπουλος Νόντας 
Παναγούλιας Πέτρος
Ζαφειρόπουλος Γιώργος
και ο Θανάσης Λεβέντης ως εκπρόσωπος της ΓΣΕΕ .

Ο πρόεδρος της ΠΟΣ αναφέρθηκε στα ζητήματα του σιδηροδρόμου , μετέφερε τις θέσεις της ομοσπονδίας , με κύρια αναφορά στις ιδιωτικοποιήσεις , προσλήψεις , ΣΣΕ , λειτουργία . 
Ο Γ. Μανιάτης πήρε το λόγο και είπε ότι το ΠΑΣΟΚ πιστεύει στο κοινωνικό έργο του σιδηροδρόμου , γνωρίζει ότι το δίκτυο είναι ημιτελές και θεώρησε μεγάλη πρόκληση το εμπορικό κομμάτι .Αν η συζήτηση είχε γίνει πριν τέσσερα χρόνια θα θεωρούσε ότι θα μπορούσε να βρέθηκε κάποιος στρατηγικός εταίρος όμως σήμερα η διαδικασία έχει δρομολογηθεί.
Μίλησε μάλιστα  και  για δεύτερη εταιρία που θέλει να μπει στο χώρο των σιδηροδρομικών μεταφορών μετά την Goldair.
Θεώρησε ως αδιανόητη την συμπεριφορά του Υπουργού κ.Σπιρτζη και τυχοδιωκτική ως προς την αλλαγή της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( διορθώθηκε όμως όταν του απαντήθηκε ότι παραιτήθηκε ).Επίσης διατύπωσε ενστάσεις για το αν μια κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανταγωνιστεί δυο εταιρίες ιδιωτικές . Στηρίζουμε την υποδομή και την αύξηση των ΥΓΟΣ συνέχισε και στάθηκε στην διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος , των εργαζομένων και του ανταγωνισμού .
Κλείνοντας τόνισε ότι θα πρέπει να δούμε την πραγματικότητα και αναφέρθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία με την ομοσπονδία για επικαιροποίηση των θέσεων του ΠΑΣΟΚ όσον φορά τον σιδηρόδρομο και δεσμεύτηκε να βοηθήσει προς τα κύρια σημεία που αναφέρθηκε πιο πάνω .
Απο την πλευρά του Δικτύου η τοποθέτηση αφορούσε την ευθύνη του ΠΑΣΟΚ  για την σημερινή κατάσταση του σιδηρόδρομου και τον νόμο 3891/10 που ήταν πλήρη αποτυχία(μετατάξεις , κλείσιμο του 1/3 του δικτύου κ.α.) καθώς και το ότι οι εταιρίες μπορούν να λειτουργήσουν υπό δημόσιο έλεγχο  δίνοντας βαρύτητα στις προσλήψεις . 
Εντύπωση έκανε η αναφορά του οργανωτικού γραμματέα Νώντα Θεοδωρόπουλου, στις μαύρες σελίδες διαφθοράς επί Μαντέλη , Βερελή και Λιάπη μιλώντας για παράνομες προσλήψεις (κυρίως για τους δυο τελευταίους)φωτογραφίζοντας τους εργαζόμενους που προέρχονται απο τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.

Στην συζήτηση συνέβαλλε και ο Θανάσης Λεβέντης περιγράφοντας και αυτός με την σειρά του τόσο τα προβλήματα του σιδηροδρόμου όσο και την ανησυχία του για το μέλλον .


Δικό μας σχόλιο.

Ο Νώντας τα λέει αυτά γιατί διορίστηκε μετά απο γραπτό διαγωνισμό στον οποίαo αρίστευσε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. (...). 
Μάλιστα προήχθη στον βαθμό του μηχανοστασιάρχη την επίμαχη περίοδο διαφθοράς που καταγγέλλει και έκτοτε εκτελεί χρέη μάστορα! (απο τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και επί Κυβερνήσεων Σημίτη!)

Ωστόσο η επιλογή του μέσα απο αυτό το σύστημα διαφθοράς - που τον έκανε μάστορα- αποδείχθηκε ορθότατη.

Και αυτό γιατί με ένα τρόπο μαγικό, καταφέρνει ο συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ να είναι 20 μέρες στην Αθήνα για θέματα της ΠΟΣ (κάθε μέρα τον πετυχαίνουμε στα γραφεία της Ομοσπονδίας) και να διοικεί ταυτόχρονα και 3 μηχανοστάσια.(Λειανοκλάδι- Λάρισα - Βόλο).
Είναι  ο Super Mario της Έλξης.....και του σιδηροδρόμου γενικότερα.
Σιδηροδρομικοί σαν τον Νώντα, θα πρέπει να λαμβάνουν παράσημο μετά την συνταξιοδότηση τους! 
Άσχετα αν προήχθησαν στον βαθμό του μηχανοστασιάρχη την περίοδο που καταγγέλλουν ώς την πλέον "μαύρη" σε επίπεδο διαφθοράς.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



1 σχόλιο:

  1. ΠΑΣΚ, ΠΑΣΟΚ, γιατί ακόμα ασχολούμαστε με το κόμμα που εξέθρεψε τον κ Τσίοκα, τον κ. Ρέππα και τα άλλα παιδιά που ολοκλήρωσαν τη βρωμοδουλειά των Στυλιανίδη και Χατζηδάκη; Με την παράταξη που ο πιο βαθύς του λάκκος εξέταζε με τον Διευθυντή, τις λίστες με τους προς μετάταξη; Που έσπασε την κατάληψη της Καριόλου 3 μέρες πριν πάρουν σύνταξη οι εν λόγω; Μια ζωή μειοδοσία και εθελοδουλία από τους συνδικαλιστές του κομματικού σωλήνα, των παιδιών του Άκη. Τώρα τους φταίνε τα παιδιά του Προαστιακού. Νομίζουν ότι έπεσαν εξ αιτίας τους και δεν τους το συγχωρούν. Θεωρούν ότι εφόσον τους προσέλαβαν οι Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, οφείλουν μια ζωή να τος προσκυνάνε. Βλέπουν ότι τα δικά τους τα πρόβατα, δεν αλλάζουν στάνη με τίποτα και θεωρούσαν ότι αυτός είναι ο κανόνας. Τι αντιπροσωπεύει στο λαό σήμερα το ΠΑΣΟΚ; Τίποτα! Μόνο τα στελέχη του και τους συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή