Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Το 2019 ο σιδηρόδρομος θα φτάσει στο Ρίο. Διανοίχτηκε το ανατολικό μέτωπο της Παναγοπούλας

Τη διάνοιξη του ανατολικού μετώπου της σιδηροδρομικής σήραγγας Παναγοπούλας ολοκλήρωσε η ΕΡΓΟΣΕ.
Πρόκειται για δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο και αποτελεί τμήμα του έργου
«Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000 και σήραγγας Παναγοπούλας», συνολικού μήκους 21,5 km και προϋπολογισμού 293,13 εκατ. ευρώ.
Με την ολοκλήρωση της διάνοιξης της σήραγγας και στο δυτικό της μέτωπο, η οποία αναμένεται εντός του 2016, ολοκληρώνεται η κατασκευή  της υποδομής του εν λόγω τμήματος, που αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το τμήμα αυτό θα λειτουργήσει, με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, το 2019.

Με την ολοκλήρωση της γραμμής έως την Πάτρα (δεν έχει οριστικοποιηθεί η χάραξη του δικτύου προς την Πάτρα), ο χρόνος διαδρομής από την Αθήνα προς την αχαϊκή πρωτεύουσα θα διεξάγεται σε δυο ώρες.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου