Eίναι πλέον βέβαιο ότι το ενδιαφέρον υπάρχει μόνο αν πουληθούν και οι 2 εταιρείες.
Για τα μέσα Μαρτίου, αντί στις 17 Φεβρουαρίου, φαίνεται ότι
μετατίθενται οι δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ.
Για την ΕΕΣΣΤΥ, δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς έχουν η γαλλική Alstom (σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου), η γερμανική Siemens και η ρωσική RZD.
Αντίστοιχα, για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στις 21 Μαρτίου, ορίστηκε η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος και στις 26 Απριλίου οι δεσμευτικές προσφορές.
Μα εννοείται ότι πρέπει να πουληθούν με τη μια και οι δύο εταιρείες. Αν πουληθεί μόνο η ΕΕΣΣΤΥ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι και κλείσει, όπως απειλούν τα λυκόρνεα, ποιον θα έχει πελάτη; Τη ΣΤΑΣΥ όπως ονειρεύονταν κάποτε; Η τα αστικά λεωφορεία της ΟΣΥ; Εκτός κι αν αναλάβει τα λαστιχοφόρα τραινάκια ξενάγησης...
ΑπάντησηΔιαγραφή