Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Ενημέρωση απο την συνεδρίαση του Δ.Σ. του Σωματείου

Με την παρουσία αρκετών μηχανοδηγών απο Λάρισα και Βόλο συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας προχτές Δευτέρα. Κατά την συνεδρίαση συζητήθηκε 

το θέμα των εξελίξεων γύρω απο την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία αναλύθηκαν στα μέλη του ΔΣ οι τελευταίες εξελίξεις που αφορούν την 1η φάση του διαγωνισμού που κηρύχθηκε άγονος,την 2η φάση που τρέχει και τα σενάρια που ακούγονται για την συνέχεια (ενδεχόμενα διάσπασης της εταιρείας κτλπ). Η θέση της ΠΕΠΕ παραμένει διαχρονική. Ενιαία δημόσια σιδηροδρομική εταιρεία.

Για τι θέμα της ΣΣΕ βρισκόμαστε στην αναμονή έκδοσης ΦΕΚ για τις νέες Διοικήσεις προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία υπογραφής της Σύμβασης. Το θέμα του επιδόματος ευθύνης είναι το κυρίαρχο ζήτημα και υπάρχει η δέσμευση του Υπουργού Μεταφορών για το ζήτημα προς το Σωματείο μας.
Το ενιαίο μισθολόγιο δεν μειώνει τις τακτικές μας αποδοχές,υπάρχει το γνωστό θέμα με τις δευτερεύουσες (μείωση αποζημίωσης Κυριακής κατά 10% περίπου),ενώ το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αρνείται την επιστροφή του 25%.
Οι αγωγές για το 25% και το επικίνδυνο και ανθυγιεινό προχωρούν κανονικά. Μόλις τελειώσει η απεργία των δικηγόρων θα κατατεθούν και οι πρώτες 80-100 αιτήσεις συναδέλφων.
Για το θέμα των συναδέλφων απο την Πάτρα συμφωνήθηκε να περιμένουμε την απόφαση απο την Δράμα και το Σωματείο θα αναλάβει απο δω και πέρα την διαχείριση τους.
Για το θέμα των προσλήψεων παρατηρείται αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην αποστολή του προσοντολογίου απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Υπουργείο Μεταφορών.

Αποφασίστηκε να γίνει εξώδικο για τις βραδυπορίες (λόγω διαβάσεων) του τμήματος Λάρισα - Βόλος.
Ανάλογες κινήσεις θα γίνουν και για τα άλλα τμήματα γραμμής που εμφανίζονται παρόμοια προβλήματα (Θεσσαλονίκη - Δράμα κλπ).

Σύμφωνα με την τοποθέτηση της +ΣυνΕξέλιξης θα πρέπει να ενισχυθεί το επόμενο διάστημα η ΔΙΚΑΜ (Υπηρεσία διαλειτουργικότητας κτλπ) προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι νέες προκλήσεις (ίδρυση νέας σιδηροδρομικής εταιρείας κτλπ) ενώ παράλληλα είναι έτοιμη και στο γραφείο του Συμβούλου ΚΑΙ η εισήγηση  για την επαναφορά του απαραίτητου θεσμού των Μ.Ε.Κ. (προϊστάμενος Υπηρεσίας , 3 τμηματάρχες στην Νότια Ελλάδα και 2 στην Βόρεια Ελλάδα).

Τέθηκε απο μέλη του Δ.Σ. θέμα για την ανάρτηση των δευτερευουσών στα μηχανοστάσια.
Η άποψη που διατυπώθηκε είναι ότι η διαφάνεια στο θέμα είναι η καλύτερη λύση για να μην υπάρχει γκρίνια μεταξύ του προσωπικού.
Θα γίνουν επιστολές για το θέμα της βλάστησης πλησίον της γραμμής και στα Ευρωπαϊκά Συνδικάτα για θέματα του προσωπικού.

Συζητήθηκε το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων με βάση την απόφαση των Γενικών Συνελεύσεων.
Τονίστηκε ότι μετά τις συνελεύσεις έγιναν 12-13 μέρες κινητοποιήσεων και αυτές θα συνεχιστούν αν δεν δοθεί λύση στα θέματα που αφορούν τον κλάδο μας.
Περιμένουμε την τοποθέτηση των Διοικήσεων για να υπάρξει συνάντηση με αυτές και ΑΝ δεν υπάρχει θετική ανταπόκριση στα φλέγοντα ζητήματα θα ενεργοποιηθεί άμεσα η απόφαση των Συνελεύσεων.
Τέλος υπήρξε ενημέρωση για το θέμα της εξομοίωσης των πτυχιούχων ΤΕΙ, που βρίσκεται στην τελική φάση επίλυσης του με την τελική εισήγηση να έχει εγκριθεί και να περιμένουμε την πρώτη συνεδρίαση Δ.Σ. στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να λυθεί ένα θέμα που χρόνιζε αδικαιολόγητα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου