Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Καμία εντατικοποίηση της εργασίας του μηχανοδηγού δεν γίνεται αποδεκτή...

Για τις φήμες....
Το στέκι της έλξης ενημερώνει τους συναδέλφους ότι δεν πρόκειται να γίνει δεκτή καμία εντατικοποίηση της εργασίας μας καθώς είναι γνωστές οι αρχές στις οποίες πορεύεται το Σωματείo μας μετά τις εκλογές του Μάρτη,ενώ όλοι γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί με τις ατελείωτες υπερωρίες.
Στο πλαίσιο αυτό
δεν πρόκειται να υπάρξει καμία εντατικοποίηση στα κυκλώματα εργασίας.
Αυτό έχει ήδη φυσικά γίνει αντιληπτό και μετά την κατάργηση των δεκάωρων υπηρεσιών στον Προαστιακό Αθήνας κατάργηση που έγινε μετά απο προσπάθειες του Σωματείου και έχει επιβραβευτεί απο όλους τους μηχανοδηγούς του ΜΑΙ.
Η άκρατη παρα-φιλολογία γύρω απο το θέμα πηγάζει από όσους ενοχλούνται   απο το γεγονός της εκπαίδευσης σε όλες τις δραστηριότητες στο προσωπικό του ΜΑΙ. (μετά απο 10 και πλέον χρόνια) και θέλουν χρησιμοποιώντας τις κλασικές  μεθόδους να δημιουργήσουν ζητήματα εκεί που δεν υπάρχουν.
Είναι ωστόσο παραδεκτό ότι θα πρέπει να γίνουν διορθώσεις σε υπηρεσίες της Χαλκίδας καθώς υπάρχουν και αυτές που πλησιάζουν τις 5 ώρες και 30 λεπτά συνεχόμενης μηχανοδήγησης κ πρέπει να αλλάξουν.
Επίσης επειδή η διαφάνεια λύνει όλες τις αμφιβολίες, για το αν υπάρχουν μπλε , πράσινες ή κόκκινες παράγκες (ροζ πάντως δεν έχουμε δει πουθενά) στο ΜΑΙ θα δημοσιευτούν όλα τα στοιχεία για τον μήνα Γενάρη.Για να δούμε τελικά και την αμείλικτη πραγματικότητα των αριθμών.
Αντίστοιχο θα πρέπει να γίνει και σε όλα τα μηχανοστάσια (ιδιαίτερα τα κεντρικά).

Για το θέμα της δρομολόγησης αμαξοστοιχίας IC  με μηχανοδηγό και βοηθό για Θεσσαλονίκη μετά την ΔΗΜΟΣΙΑ πρόταση της +ΣυνΕξέλιξης στην τοπική γραμματεία του ΜΑΙ ,θα έχουμε ενημέρωση μετά την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου όπου θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ρητά πόσα είναι τα χιλιόμετρα που το επιτρέπουν και αν τελικά αυτή γίνεται αποδεκτή απο τις υπόλοιπες παρατάξεις για να προχωρήσει το θέμα.
Μέχρι τότε και αν δεν τοποθετηθεί το ΔΣ, δεν πρόκειται να γίνει καμία ενέργεια.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου