Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Τα τρία «αγκάθια» για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αρκετά είναι τα «αγκάθια» της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα αφήνουν να εννοηθούν οι υποψήφιοι επενδυτές. Ειδικότερα:


-Είναι φανερό ότι κανένας δεν θέλει το επιβατικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά την προίκα των 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το επιβατικό έργο θα παραμείνει ζημιογόνο.  

Αντίθετα, ενδιαφέρονται για το εμπορευματικό και το υπάρχον πελατολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
-Επειδή η σιδηροδρομική αγορά είναι απελευθερωμένη στα εμπορεύματα, θεωρούν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ελκυστική.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα κουφάρι, το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο είναι οι εργαζόμενοι με την εξειδίκευση τους», σημειώνει στέλεχος που παρακολουθεί το διαγωνισμό.   

«Γιατί, π.χ. οι Κινέζοι να μην κάνουν ότι έκαναν Goldair– Aυστριακοί και να μισθώσουν κάποιες μηχανές, από το να εξαγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;», σημειώνει.

-Ανασταλτικό παράγοντα αποτελεί η σύμβαση συντήρησης τροχαίου υλικού με την ΕΕΣΣΤΥ. Θεωρούν ότι το ποσό (υπάρχουν εκτιμήσεις για 30 εκατ. ετησίως) είναι αρκετά μεγάλο εις βάρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Υπενθυμίζεται ότι, για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στις 21 Μαρτίου ορίστηκε η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος και στις 26 Απριλίου οι δεσμευτικές προσφορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου