Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Το δημόσιο ανέλαβε τη χρηματοδότηση τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, ήτοι 315 εκατ.

Στο χρέος της κεντρικής διοίκησης μεταφέρονται ανεξόφλητες οφειλές του ΟΣΕ, ύψους 315 εκατ. ευρώ, από τις συμβάσεις leasing που είχε πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια για την απόκτηση τροχαίου υλικού, κυρίως μηχανών και βαγονιών.



Συγκεκριμένα, πρόκειται για την, με ημερομηνία 17/10/2015, σύμβαση υποκατάστασης του ΟΣΕ, από το ελληνικό Δημόσιο, έναντι της Eurofima («Assumption Agreement»).

Ουσιαστικά, αφορά το ανεξόφλητο κεφάλαιο τριών συμβάσεων χρηματοδότησης τροχαίου υλικού, με λήξη στις 3/4/2017, ποσού 43,9 εκατ. ευρώ και 165 εκατ. ευρώ και στις 22/5/2024, ποσού 106,1 εκατ. ευρώ.

Διευκρινίζεται ότι η διαχείριση του τροχαίου υλικού, που μεταβιβάζεται στο ελληνικό δημόσιο, θα ασκείται από τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης και κινητής σιδηροδρομικής περιουσίας.

Σιδηροδρομικοί επισημαίνουν ότι, με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται και σχετική απομείωση του χρέους του ΟΣΕ, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο, αφού διενεργείται  αποτίμηση του τροχαίου υλικού από τη διαχειρίστρια ΓΑΙΑΟΣΕ.

metaforespress,gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου