Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Ο Ρώσος φιλέλληνας «πολιορκεί» τον ΟΣΕ...

* Πλέον όλοι θα είναι φίλοι μας !.Ρώσοι , Ρουμάνοι , Γάλλοι , Κινέζοι ! Και ο εγχώριος τύπος μέχρι να πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τους λιβανίζει όλους ...
Ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν βρίσκεται στο τιμόνι του κολοσσιαίου Οργανισμού των Ρωσικών Σιδηροδρόμων που διαθέτει ένα αχανές δίκτυο γραμμών μήκους 55.000 μιλίων.
Στο επενδυτικό «στόχαστρο» ενός εκ των ισχυρότερων ανδρών της Ρωσίας, που βρίσκεται στο τιμόνι των ρωσικών σιδηροδρόμων, έχει μπει ο ΟΣΕ.

Για τον Βλαντιμίρ Γιακούνιν, πρόεδρο τα τελευταία επτά χρόνια του μεγαλύτερου μεταφορικού οργανισμού στον κόσμο, με ένα αχανές δίκτυο γραμμών μήκους 55.000 μιλίων που απλώνεται σε έντεκα διαφορετικές ζώνες ώρας στον παγκόσμιο γεωγραφικό χάρτη, ο ελληνικός ΟΣΕ μοιάζει να αποτελεί ένα «κομμάτι» που μπορεί να ταιριάξει στο ρωσικό σιδηροδρομικό... παζλ.
Ο ισχυρός άντρας του ρωσικού «μεγαθήριου» Βλαντιμίρ Γιακούνιν, πρώην αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών στην κυβέρνηση της Ρωσίας κατά την περίοδο 2000-2003, το όνομα του οποίου πέραν του ότι είχε σχετιστεί με τη δράση της σοβιετικής KGB, ανήκε και στη λίστα των υποψήφιων διαδόχων του Βλαντιμίρ Πούτιν, εξέφρασε πρόσφατα ανοιχτά το ρωσικό ενδιαφέρον για τους ελληνικούς σιδηρόδρομους. Ο ίδιος, μάλιστα, γνωρίζει καλά την Ελλάδα, όντας πρόεδρος του διεθνούς φόρουμ «Διάλογοι Πολιτισμών» που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Ρόδο.
Ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν ανήκει στους ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στον Βλαντιμίρ Πούτιν. Ενδεικτικό, άλλωστε, των ισχυρών δεσμών που συνδέουν τους δύο άντρες είναι η προ δεκαπενταετίας δημιουργία μιας σύμπραξης με την επωνυμία «Ozero», στην οποία μέτοχοι ήταν όσοι διέθεταν εξοχική κΣτα πρόσωπα αυτών που συμμετείχαν στην κοινοπραξία εκείνη αναγνωρίζει κανείς σήμερα τα σημαντικότερα πρόσωπα στη ρωσική πολιτική σκηνή και τους ισχυρότερους Ρώσους επιχειρηματίες. Αυτό που περιγράφεται στην πρόθεση εξαγοράς των ελληνικών σιδηροδρόμων, είναι η πρόβλεψη διασύνδεσης με το σύνολο των ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και με το σύνολο του αχανούς δικτύου σιδηροδρόμων της Ρωσίας. Οπως πολύ χαρακτηριστικά σημείωνε προ ημερών Ρώσος, υψηλόβαθμο στέλεχος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, «θα μπορεί κάποιος να επιβιβάζεται στην Αθήνα και να φτάνει μέχρι το Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό Ωκεανό».
Σε πρόσφατο τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters αναφέρεται συγκεκριμένα ότι «η Ρωσία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι και παλαιότερα η ελληνική πλευρά είχε αποστείλει στοιχεία -για τον ΟΣΕ- στους ρωσικούς σιδηροδρόμους, όπως στους γαλλικούς και τους γερμανικούς οργανισμούς σιδηροδρόμων.
Βουνο τα ρούβλια
428,4 δισ. το μπάτζετ για τις φετινές επενδύσεις
Ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν, έχοντας μακρά θητεία σε καίριες θέσεις στην κυβέρνηση της Ρωσίας, τα τελευταία επτά χρόνια βρίσκεται στο τιμόνι του κολοσσιαίου Οργανισμού των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, που το 2011 μετέφερε 992,4 εκατομμύρια επιβάτες και 1,2 δισ. τόνους εμπορευμάτων.
Με τους Ρωσικούς Σιδηρόδρομους να προγραμματίζουν για το τρέχον έτος επενδύσεις ύψους 428,4 δισεκατομμύρια ρούβλια, η διοίκηση του Οργανισμού κατέθεσε πρόταση για την αγορά του ΟΣΕ. Μια πρόταση μάλιστα που δεν αφορά τον τεμαχισμό με κάποια κομμάτια «φιλέτα», αλλά ολόκληρο τον ελληνικό σιδηροδρομικό οργανισμό, ο οποίος προ της εκ βάθρων αναδιοργάνωσης είχε φτάσει να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό περίπου κατά 1 δισ. ευρώ ετησίως.
«Σε επαφή»
Οσον αφορά τα σχέδια για την Ελλάδα Ρώσος αξιωματούχος σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ ανέφερε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του δικτύου, ενώ ο ισχυρός άντρας των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD), Βλαντίμιρ Γιακούνιν, ανέφερε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την εξαγορά του ΟΣΕ: «Είμαστε σε επαφή με τους Ελληνες. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μοντέλο που θα ακολουθήσουν, γι' αυτό είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για τη συμμετοχή μας.
Πάντως εμείς θέλουμε ολόκληρο τον ΟΣΕ όχι μόνο ένα κομμάτι του», υπογραμμίζοντας όμως παράλληλα ότι «το ζήτημα είναι ότι η κυβέρνηση στην Ελλάδα αλλάζει, έχουν πολλά προβλήματα από μόνοι τους και όσες επαφές έχουν γίνει, έχουν γίνει ανεπίσημα».
Οι άλλοι μνηστήρες
Στο παιχνίδι Γάλλοι και Ρουμάνοι
Τη λίστα των ενδιαφερόμενων για τον ΟΣΕ συμπληρώνουν η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, η Group Feroviar Roman (GFR), που φέρεται να έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το κομμάτι των εμπορικών δρομολογίων και η γαλλική SNCF που διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σιδηροδρομικών δικτύων.
Από την πρώτη στιγμή που είχε βγει πωλητήριο για τον ΟΣΕ, οι κρατικοί γαλλικοί σιδηρόδρομοι ήταν οι πρώτοι που είχαν δηλώσει «παρών» θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή ενός ριζικού προγράμματος αναδιάρθρωσης.
Τώρα όμως φαβορί για την απόκτηση του Οργανισμού είναι οι Ρώσοι. Πάντως ο τίτλος της πλέον ζημιογόνου ΔΕΚΟ στην Ευρώπη δεν ανήκει πλέον στον ΟΣΕ, που κατάφερε το τελευταίο τρίμηνο του 2011 να εμφανίσει κέρδη της τάξης των 2,5 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 37,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Επιδόσεις
Η αναδιάρθρωση του πολύπαθου οργανισμού, που προέβλεπε αυξήσεις στις τιμές των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, οριζόντιο πρόγραμμα μετατάξεων και κατάργηση μεγάλου αριθμού δρομολογίων προς Πελοπόννησο και Δυτική Μακεδονία, βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του ΟΣΕ.
Σε σύγκριση με το 2010, τη χρονιά που πέρασε η μισθοδοσία μειώθηκε στα 49 εκατ. ευρώ από 88,7 εκατ. ευρώ, ενώ οι δαπάνες για καύσιμα υποχώρησαν στα 25,8 εκατ. ευρώ από 38,8 εκατ. ευρώ.
Η μείωση των μισθολογικών και λειτουργικών δαπανών του ΟΣΕ γίνεται αντιληπτή δεδομένου ότι η ενεργή σιδηροδρομική υποδομή είναι πλέον 1.600 χιλιόμετρα, από 2.500 χλμ που ήταν προ αναδιάρθρωσης. Η επιβατική κίνηση από το περασμένο καλοκαίρι αυξήθηκε 38% στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ενώ τα έσοδα ενισχύθηκαν 20%.
Κ. ΝΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου