Μια καινούργια απόπειρα για τη δημιουργία και λειτουργία, αποκλειστικά από ιδιώτες, του μεγαλύτερου ελληνικού εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο ξεκινά από σήμερα η εταιρεία ΓΑΙΑΟΣΕ.
Στον νέο διαγωνισμό-πρόσκληση ενδιαφέροντος που ολοκληρώθηκε χθες για το έργο του Θριασίου, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε μόνο από δύο ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους, ενώ για άλλη μια φορά από την όλη διαδικασία απείχαν ακόμα και οι Κινέζοι που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι του Πειραιά.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ΓΑΙΑΟΣΕ που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ δέχθηκε χθες μια προσφορά από την κατασκευαστική εταιρεία J&P Αβαξ και μια δεύτερη προσφορά από την εταιρεία καυσίμων Aegean Oil ΑΕ. Οι δύο εταιρείες συνόδευαν την προσφορά τους και με την προβλεπόμενη από τον διαγωνισμό εγγυητική επιστολή ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Το έργο κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, το οποίο ύστερα από αλλεπάλληλους άγονους διαγωνισμούς εκκρεμεί εδώ και μία δεκαετία, εφόσον αυτή τη φορά υπάρξει ανάδοχος, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2015.
Η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ εξετάζει τα δικαιολογητικά των δύο εταιρειών, προκειμένου την ερχόμενη εβδομάδα η διαδικασία να εισέλθει στη β' φάση των απευθείας διαπραγματεύσεων με τους ενδιαφερομένους.
Υπενθυμίζεται ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ ύστερα από την κήρυξη ως άγονου και του τελευταίου διαγωνισμού (έπειτα από πέντε παρατάσεις!) προχώρησε στη λύση της απευθείας διαπραγμάτευσης, κατόπιν εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος με τους όρους του διαγωνισμού.
Ο τελευταίος διαγωνισμός είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον και της κινεζικής Cosco, αλλά και του ΟΛΠ.
Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους άνω των 150 εκατ. ευρώ, που θα αναπτυχθεί σε τρεις φάσεις, σε έκταση περίπου 600 στρεμμάτων ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ στην περιοχή του Ασπροπύργου. Το σύνολο της έκτασης της ΓΑΙΟΣΕ στη συγκεκριμένη περιοχή ξεπερνά τα 2.200 στρέμματα, ωστόσο οι στεγασμένες εγκαταστάσεις του νέου εμπορευματικού κέντρου προβλέπεται να καλύψουν 240 στρέμματα! Το έργο θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια του αναδόχου-παραχωρησιούχου, χωρίς τη συμμετοχή της ΕΕ ή κονδυλίων του Δημοσίου.
Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους δόμησης για το ακίνητο, υπάρχει η δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων. Το εμπορευματικό κέντρο διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ σε φάση κατασκευής βρίσκεται και η σιδηροδρομική σύνδεσή του με τον λιμένα του Ν. Ικονίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου