Μιας και η προηγούμενη ανάρτηση έκανε λόγο για ενδιαφέρον των Ούγγρων για ίδρυση σιδηροδρομικής εταιρείας , με στόχο τα εμπορεύματα , δημοσιεύουμε το ΦΕΚ 200 τεύχος Α , 01/10/2009 το οποίο καθόριζε τις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών (ώρες μηχανοδήγησης , ημερήσια - εβδομαδιαία ανάπαυση κτλπ) στην δια λειτουργικότητα , πάντα με βάση τις ισχύουσες Ευρωπαϊκές Οδηγίες.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα , το νομοθετικό πλαίσιο είναι έτοιμο για την είσοδο των ιδιωτών.Μια αίτηση στην ΡΑΣ , 50 χιλιάρικα και ο ιδιώτης είναι έτοιμος.
Το ενδιαφέρον ήταν τέτοιο που το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε μόλις 3 μέρες πριν τις εκλογές του 2009 .
Αλήθεια έχει ασχοληθεί κανείς πραγματικά με τα όσα αναγράφονται σε αυτό;
Κλικ στο http://goo.gl/WyUhS για να διαβάσετε όλο το ΦΕΚ.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα , το νομοθετικό πλαίσιο είναι έτοιμο για την είσοδο των ιδιωτών.Μια αίτηση στην ΡΑΣ , 50 χιλιάρικα και ο ιδιώτης είναι έτοιμος.
Το ενδιαφέρον ήταν τέτοιο που το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε μόλις 3 μέρες πριν τις εκλογές του 2009 .
Αλήθεια έχει ασχοληθεί κανείς πραγματικά με τα όσα αναγράφονται σε αυτό;
Κλικ στο http://goo.gl/WyUhS για να διαβάσετε όλο το ΦΕΚ.
Από ότι βλέπω, αυτό το Π.Δ. αναφέρεται σε διασυνοριακά δρομολόγια
ΑπάντησηΔιαγραφή(π.χ. το τραίνο κάνει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σόφια κρατώντας τον ίδιο μηχανοδηγό σε όλη τη διαδρομή).
Εσείς πόσους μηχανοδηγούς ξέρετε που έχουν τα προσόντα να τρέχουν ταυτόχρονα σε Ελλάδα-Βουλγαρία π.χ.;
Πιστοποίηση σε δύο δίκτυα, δύο γλώσσες, δύο κανονισμοί κυκλοφορίας και σηματοδότησης, κτλ.
Ν.Φ.