Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

ΦΕΚ 200 Α ,01/10/2009 για την εργασία των μηχανοδηγών στην διαλειτουργικότητα

Μιας και η προηγούμενη ανάρτηση έκανε λόγο για ενδιαφέρον των Ούγγρων για ίδρυση σιδηροδρομικής εταιρείας , με στόχο τα εμπορεύματα , δημοσιεύουμε το ΦΕΚ 200 τεύχος Α , 01/10/2009  το οποίο καθόριζε τις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών (ώρες μηχανοδήγησης , ημερήσια - εβδομαδιαία ανάπαυση κτλπ) στην δια λειτουργικότητα , πάντα με βάση τις ισχύουσες Ευρωπαϊκές Οδηγίες.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα  , το νομοθετικό πλαίσιο είναι έτοιμο για την είσοδο των ιδιωτών.Μια αίτηση στην ΡΑΣ , 50 χιλιάρικα και ο ιδιώτης είναι έτοιμος.
Το ενδιαφέρον ήταν τέτοιο που το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε μόλις 3 μέρες πριν τις εκλογές του 2009 .
Αλήθεια έχει ασχοληθεί κανείς πραγματικά με τα όσα αναγράφονται σε αυτό;
Κλικ στο http://goo.gl/WyUhS για να διαβάσετε όλο το ΦΕΚ.

1 σχόλιο:

  1. Από ότι βλέπω, αυτό το Π.Δ. αναφέρεται σε διασυνοριακά δρομολόγια
    (π.χ. το τραίνο κάνει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σόφια κρατώντας τον ίδιο μηχανοδηγό σε όλη τη διαδρομή).

    Εσείς πόσους μηχανοδηγούς ξέρετε που έχουν τα προσόντα να τρέχουν ταυτόχρονα σε Ελλάδα-Βουλγαρία π.χ.;
    Πιστοποίηση σε δύο δίκτυα, δύο γλώσσες, δύο κανονισμοί κυκλοφορίας και σηματοδότησης, κτλ.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή