Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

2.5 χρόνια για να ανέβει σε τρένο....ή Αρκετά 2 !!!!

Όχι δεν πρόκειται για ένα ξεχασμένο επιβάτη , έναν απογοητευμένο απο την απαξίωση φίλο του μέσου που χάθηκε και αποφάσισε να ταξιδέψει με τρένο 2,5 χρόνια μετά.
Πρόκειται - όπως διαβάσαμε στο χτεσινό Βήμα - για τον σημερινό Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ που 2, 5 χρόνια μετά εδέησε να δει ποιον Οργανισμό διοικεί ταξιδεύοντας με το καταγραφικό χτες  για να διαπιστώσει ιδίοις όμασι τα κακώς κείμενα της γραμμής.
Όχι !  δεν ανέλαβε φέτος ,

τον Μάρτη του 2010 ανέλαβε ο κ. Θεοφανόπουλος.(Πολιτικός Μηχανικός χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία στα σιδηροδρομικά).
Χρειάστηκαν λοιπόν 26 μήνες μόλις (σύμφωνα με το χτεσινό Βήμα ) για να μπει ο Σύμβουλος σε τρένο.Εμείς δεν το ξέραμε , αλλά τώρα που το σκεφτόμαστε κάπου θα ακούγαμε 2,5 χρόνια ότι επισκέφτηκε ένα σταθμό...(δεν το έχουμε ακούσει ποτέ όμως).
Σε αυτό το διάστημα η Υποδομή έχει διαλυθεί ,κανένα μέτρο ασφάλειας δεν τηρείται απο τα συνεργεία που έχουν αναλάβει τις εργολαβίες (ο χρόνος είναι χρήμα ), ο Οργανισμός έχει ερημώσει απο προσωπικό ,η Τηλειδιοίκηση μεταξύ Οινόης - Αθήνας έχει βγει εκτός,δεν έχει μείνει μέτρο απο καλώδιο ηλεκτροκίνησης (τώρα κλέβουν το κομμάτι της Χαλκίδας), η κυκλοφορία στην Κατερίνη εξακολουθεί και γίνεται απο την 5η παρακαμπτήριο  , το ΣΚΑ διαλύθηκε  και ο χρόνος μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης έχει αυξηθεί κατά 60 λεπτά τουλάχιστο, αποτέλεσμα της κακής συντήρησης της γραμμής.Η συντήρηση των Δ/Η βρίσκεται σε οριακό σημείο , η Πελλοπόνησος έκλεισε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετοιμάζεται να σπάσει σε κομμάτια και να πουληθεί(πάλι σήμερα ο κ. Σπηλιωτόπουλος μας έψελνε στα media - εκεί στην ΝΔ μας αγαπάνε πολύ φαίνεται) αφού μόνο έτσι μπορεί να προκληθεί ενδιαφέρον ....

Αλλά ποιον θα ενδιέφεραν αυτά.....

 εδώ και 26 μήνες δεν λύθηκε τίποτα απο τα παραπάνω.Ότι βγαίνει εκτός μένει εκτός σε μια απίστευτη παθογένεια , μια αδιαφορία δίχως προηγούμενο για την συντήρηση ενός τουλάχιστο αξιοπρεπούς σιδηροδρομικού δικτύου ελάχιστα ανταποδοτικού στα εκκατομύρια που έχει πληρώσει ο Έλληνας Φορολογούμενος.

Απαξίωση , απαξίωση , απαξίωση απο αυτούς που υποτίθεται θα ενδιαφέρονταν για την ανάπτυξη του μέσου.
Τελειώνοντας , η ΠΕΠΕ πρέπει να μάθει τα αποτελέσματα που έβγαλε το καταγραφικό.

Γιατί απο ότι μαθαίνουμε , βάραγε συνεχώς το μηχάνημα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου