Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Πότε θα δούμε την Ανάσταση του τρένου στη Μεσσηνία;

Την μεγάλη Τετάρτη ενημερωνόμαστε ότι ξανάρχεται το τρένο στη ...Φλώρινα. Αυτό κατ’ αρχήν επιβεβαιώνει ότι ο μόνος αγώνας που πάει χαμένος είναι αυτός που δεν γίνεται. Οι Φλωρινιώτες μπορούν να είναι περήφανοι γιατί, ένα χρόνο μετά το κόψιμο του τρένου από την περιοχή τους, καταφέρανε να φέρουν πίσω το τρένο στην πόλη τους. Αυτοί, με την υπογραφή τους με την παρουσία τους στις κινητοποιήσεις, με την οργή και την αποφασιστικότητά του σήμερα δικαιώνονται: το τρένο έρχεται!

Όλα αυτά όταν από τις αρχές του 2011, η περιφέρεια Πελοποννήσου έχει μείνει χωρίς σιδηρόδρομο, καθώς το σύνολο πλέον των χερσαίων μεταφορών γίνεται αναγκαστικά με αυτοκίνητα. Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος είναι:
Να πληρώνουμε περισσότερο για τα εισιτήρια των ΚΤΕΛ, σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και 30%.
Μηχανές και βαγόνια αξίας εκατομμυρίων ευρώ να έχουν εγκαταλειφθεί αφύλακτες και να λεηλατούνται από συμμορίες για να πουληθούν ως παλιοσίδερα.
Να κινδυνεύουμε να επιστρέψουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από κονδύλια για πρόσφατες ανακαινίσεις γραμμών που εγκαταλείφθηκαν.
Να μένουν αχρησιμοποίητες πολύτιμες υποδομές, που θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και ιδιαίτερα του τουρισμού.
Να γίνονται μονοπώλιο οι κοινοπραξίες των ιδιωτικών αυτοκινητοδρόμων, πολλοί από τους οποίους εισπράττουν υψηλά διόδια χωρίς καν να προχωρούν τα έργα.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι, όπως έχουμε τονίσει και στο παρελθόν, θεωρούμε ότι είναι επείγον να υπάρξει άμεσα, με πλήρη διαφάνεια και πιστή τήρηση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, ανοικτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επαναλειτουργία των γραμμών που έχουν κλείσει.
Η Μεσσηνία στα τέλη του 19ου αιώνα στήριξε την οικονομική ανάπτυξη της στην σιδηροδρομική σύνδεση. Η Καλαμάτα φιλοξενεί ένα Μουσείο Τρένων στο Πάρκο Σιδηροδρόμων (που ρημάζει δυστυχώς από την εγκατάλειψη) και εμείς οι Οικολόγοι Πράσινοι αρνούμαστε να αντιμετωπίζεται το τρένο ως μουσειακό είδος αλλά πρέπει να αναδειχθούν οι μεγάλες δυνατότητες που μπορεί σιδηρόδρομος να προσφέρει ακόμα στην περιοχή μας. Απαιτούνται πρωτοβουλίες και πίεση προς αυτήν την κατεύθυνση τόσο από τις Δημοτικές όσο και από την Περιφερειακή αρχή, καθώς ο σιδηρόδρομος δεν είναι αγαθό πολυτελείας και σε καιρούς κρίσης το τρένο γίνεται ακόμη πιο απαραίτητο, ως διέξοδος απέναντι στην ακριβή βενζίνη και τα υψηλά διόδια.
Με το καλό να ’ρθει το τρένο στα μέρη μας, και θα χαρούμε να υποδεχτούμε και πάλι τους φίλους μας που θα έρθουν με αυτό!
Του Νίκου Σαράντη, Συντονιστής Αρκαδίας – Μεσσηνίας Οικολόγων Πράσινων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου