Η ηλεκτροκίνηση ανατάσεται , το Καλίδρομο ετοιμάζεται , η Φλώρινα επιτέλους ξεκινάει.
Αυτό για το οποίο δεν φαίνεται πουθενά φώς στον ορίζοντα , είναι το ΣΚΑ στο οποίο η αποκάτασταση της βλάβης- που θεωρητικά θα γινόταν σε 30 μέρες - έχει ξεχαστεί!
Το ίδιο και η τηλεδιοίκηση μεταξύ Αθήνας -Οινόης που και αυτή έχει εγκαταλειφθεί με αποτέλεσμα να σημειώνονται επιπλέον καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Γιατί ; Πολύ απλά γιατί τα αρτηριακά τρένα φτάνουν λόγω της βραδυπορίας μεταξύ Δομοκού - Θεσσαλονίκης στην Οινόη με 15λεπτη καθυστέρηση και εκεί συνήθως αναμένουν την προπορεύομενη Χαλκίδα , με αποτέλεσμα οι 15 λεπτες καθυστερήσεις να γίνονται μισάωρα και πλέον σχεδόν σε όλα τα τρένα του άξονα.(στην συνέχεια περιμένουν και στον Αυλώνα και στα Κιούρκα ) .
Αν διαβάζει κάποιος στην Διοίκηση , ας ασχοληθεί με το θέμα -οι μηχανοδηγοί καθημερινά το βιώνουμε- και είναι κρίμα επιπλέον καθυστερήσεις που θα μπορούσαν να αποφευχθούν να είναι καθημερινό φαινόμενο.
Σε μια περίοδο που το επιβατικό κοινό μας προτιμά όλο και περισότερο ας προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατό πιο αξιόπιστοι.Και επειδή οι μηχανοδηγοί πάντα προσπαθούν είναι κρίμα να χάνεται αυτή η προσπάθεια εξαιτίας ολιγοριών.
Τέλος 4 μήνες κλείνουν και μετά την τοποθέτηση της βραδυπορίας στο σημείο Ο .0/6 είναι η προβλεπόμενη ταχύτητα για περίπου 50 μέτρα (ένα κλειδί είναι ) , που καθημερινά ταλαιπωρούν επιβάτες και μηχανοδηγούς.
Εμείς μεταφέρουμε όσα καθημερινά βλέπουμε , δηλώνουμε και δεν επιδιορθώνονται.
Ας φροντίσουν οι Υπεύθυνοι να προστατέψουν την εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου