Τα πραγματικά γεγονότα έχουν ως εξής.(υπάρχει παραπληροφόρηση σε ειδησειογραφικά site).
Η αμαξοστοιχία 1536 (κατεύθυνση προς Χαλκίδα) βρισκόταν σταθμευμένη στην αποβάθρα του Μενιδίου και για άγνωστους λόγους δρεζίνα που μετέφερε προσωπικό έπεσε απο πίσω και συγκρούστηκε με το IC.
Οι μηχανοδηγοί του 1536 είναι καλά στην υγεία τους , το ίδιο και οι επιβάτες και το τρένο συνεχίζει κανονικά τα δρομολογιά του.
Απο την σύγκρουση τραυματίστηκε ο οδηγός της δρεζίνας (μηχανοκίνητο όχημα βοηθείας - μεταφέρει προσωπικό και εργαλεία , η χρήση της δεν γίνεται απο μηχανοδηγούς ) , και συνάδελφοι που βρισκόταν μέσα σε αυτήν.
Για άλλη μια φορά , υπενθυμίζουμε αυτό που εδώ και 5 μήνες ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ.
Η τηλεδιοίκηση μεταξύ Οινόης και Αθήνας ΔΕΝ λειτουργεί.
Θα επανέλθουμε αργότερα.
Η αμαξοστοιχία 1536 (κατεύθυνση προς Χαλκίδα) βρισκόταν σταθμευμένη στην αποβάθρα του Μενιδίου και για άγνωστους λόγους δρεζίνα που μετέφερε προσωπικό έπεσε απο πίσω και συγκρούστηκε με το IC.
Οι μηχανοδηγοί του 1536 είναι καλά στην υγεία τους , το ίδιο και οι επιβάτες και το τρένο συνεχίζει κανονικά τα δρομολογιά του.
Απο την σύγκρουση τραυματίστηκε ο οδηγός της δρεζίνας (μηχανοκίνητο όχημα βοηθείας - μεταφέρει προσωπικό και εργαλεία , η χρήση της δεν γίνεται απο μηχανοδηγούς ) , και συνάδελφοι που βρισκόταν μέσα σε αυτήν.
Για άλλη μια φορά , υπενθυμίζουμε αυτό που εδώ και 5 μήνες ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ.
Η τηλεδιοίκηση μεταξύ Οινόης και Αθήνας ΔΕΝ λειτουργεί.
Θα επανέλθουμε αργότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου