Αναφορές για τις ελλειμματικές ΔΕΚΟ έκανε στην σημερινή ομιλία , η οποία συνεχίζεται ,ο πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς.Μάλιστα ιδιαίτερα αναφέρθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία χαρακτήρισε ως ελλειμματική ΔΕΚΟ λέγοντας ότι το κράτος δεν μπορεί να δίνει χρήματα σε τέτοιες εταιρίες ενώ την ίδια ώρα να κόβει συντάξεις .Αναφέρθηκε σε Γαλλικό , Ρωσικό και Κινεζικό ενδιαφέρον .
Ερωτηματικά προκαλεί η τοποθέτηση του για ελλειμματικές ΔΕΚΟ που πρέπει να σπάσουν σε κομμάτια για να πουληθούν .Τα ερωτήματα είναι όμως πάρα πολλά .Πως είναι δυνατόν ο πρόεδρος της Ν.Δ. να μην γνωρίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ελλειμματική εδώ και έξη μήνες ;
Το στέκι θα ανάρτηση όλη την ομιλία για το συγκεκριμένο θέμα μολις πάρει το video .
Ερωτηματικά προκαλεί η τοποθέτηση του για ελλειμματικές ΔΕΚΟ που πρέπει να σπάσουν σε κομμάτια για να πουληθούν .Τα ερωτήματα είναι όμως πάρα πολλά .Πως είναι δυνατόν ο πρόεδρος της Ν.Δ. να μην γνωρίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ελλειμματική εδώ και έξη μήνες ;
Το στέκι θα ανάρτηση όλη την ομιλία για το συγκεκριμένο θέμα μολις πάρει το video .
ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΚΡΥΦΗ ΑΝΤΕΝΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΣ.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας ένας .Όλοι θα προλάβετε να κάνετε τον ρόλο του μεσίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αρχίσετε και τα διλήμματα να κλείσει ή να πωληθεί (γιατί εσείς ξέρετε ότι δεν είναι κερδοφόρα , ίσως έχετε μείνει στα 250 εκ ζημιά του 2008 )για να φοβήσετε τον κόσμο .
Πρόθυμοι υπάρχουν πολλοί για μα κάνουν την δουλειά.
Τόσο ηλίθιοι λίγοι .
Να πούμε πως για την ΔΕΗ ο Σαμαράς έκανε στροφή.Και ιδιαίτερα για την πώληση των λιγνιτωρυχείον.
Ίσως γιατί εκεί υπάρχει ένας Φωτόπουλος που πέρασε το μήνυμα στην κοινωνία.
Στην έλξη υπάρχει ο picolas , ο astasiat και οι άλλοι που θα προσπαθήσουν να μας πείσουν .Θα μας στείλουν και καμιά ομιλία του Βορίδη από τοπική να την δημοσιεύσουμε και μετά θα κάνουν σχόλια στα social media για να τσιμπήσουμε.
Ήδη οι παπαγάλοι άρχισαν από χτες .
Τι θέλετε δηλαδή να κλείσει ;
Περαστικά και ραντεβού στην Συγγρού για τα συμβόλαια....
Και φυσικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κερδοφόρα είναι και δεν πρέπει να πωληθεί.
Πρέπει να παραμείνει δημόσια καταλύτης και εγγυητής του ανταγωνισμού στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Εκτός αν το 2012 εκεί στην Συγγρού τον ανταγωνισμό θεωρούν πως τον κάνουν τα μονοπώλια.
Όποιος θέλει ας έρθει να επενδύσει να μας ανταγωνιστεί , να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και αν τελικά είναι καλύτερος απο εμάς να προτιμούν αυτόν οι επιβάτες.
Κώστα μου, εφόσον είναι κερδοφόρα η εταιρία (όπως ανακοίνωσε πρόσφατα μάλιστα στο ακροατήριο εργαζομένων ο Ζηλιασόπουλος στην κοπή της πίτας), ας βγει η διοίκηση και να διαψεύσει τον σαμαρά ή καλύτερα να βγει ο κατ'αρμοδιότητα Υπουργός που ήταν και στο ακροατήριο του Ζαππείου...
Διαγραφή