Δημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΔΑΚΕ με τίτλο "Σιδηρόδρομος και Μ.Μ.Μ. ισοδύναμα λόγω ελλειμμάτων"
Επειδή λοιπόν στην Ελλάδα η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επέλεξε να κλείσει τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, να μετατάξει 30% των υπαλλήλων, να μειώσει κατά 40% τις αποδοχές των υπολοίπων, να μην καταφέρει να μεταφέρει ούτε ένα τόνο εμπορευμάτων και να ιδιωτικοποιήσει τον καθαρισμό, τη φύλαξη, την έκδοση εισιτηρίων κ.λ.π. και η μόνη μείωση που έφερε αποτέλεσμα μείωσης δαπανών και επίτευξη ισοσκελισμένου προϋπολογισμού, ήταν αυτή της μείωσης αποδοχών και προσωπικού, πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος;
Τα τραίνα τα καλά είναι ….. ιδιωτικά????
Δηλαδή τα Γαλλικά κρατικά τραίνα που αναπτύσσουν ταχύτητα 570km/h δεν είναι καλά; Τα Γερμανικά και Ρώσικα; Ούτε αυτά είναι καλά επειδή είναι κρατικά; Ή μήπως δεν παράγουν ελλείμματα; Για όσους δεν γνωρίζουν ή κάνουν πως δεν γνωρίζουν τους πληροφορούμε ότι όλες οι επιβατικές μεταφορές ανά τον κόσμο είναι ελλειμματικές….. Τα κέρδη έρχονται από τα εμπορεύματα και άλλες δραστηριότητες!!!
Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται αναπτυξιακή πρόταση, η ιδιωτικοποίηση;
Τι οφέλη έχουμε από την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ;
Πόσες νέες θέσεις εργασίας άνοιξε η DOITSE TELECOΜ;
Πόσο από τα κέρδη της επανεπένδυσε στην Ελλάδα;
Πόσα από τα κέρδη του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος επανεπενδύθηκαν στη χώρα μας;
Πόσες θέσεις εργασίας άνοιξαν;
Κύριοι Βουλευτές,
Το ερώτημα που τίθεται είναι εύλογο:
Είναι δυνατόν να ενδιαφέρονται για τον ΟΣΕ οι Γάλλοι, οι Γερμανοί, οι Ρώσοι, οι Ρουμάνοι και να μην ενδιαφέρεται η Ελλάδα;
Οφείλετε μια απάντηση αν όχι στους Σιδηροδρομικούς, τουλάχιστον στην Ελληνική κοινωνία που η οικονομική κρίση την έχει στρέψει στο οικονομικότερο και ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο. ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ!!!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΝΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Επειδή λοιπόν στην Ελλάδα η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επέλεξε να κλείσει τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, να μετατάξει 30% των υπαλλήλων, να μειώσει κατά 40% τις αποδοχές των υπολοίπων, να μην καταφέρει να μεταφέρει ούτε ένα τόνο εμπορευμάτων και να ιδιωτικοποιήσει τον καθαρισμό, τη φύλαξη, την έκδοση εισιτηρίων κ.λ.π. και η μόνη μείωση που έφερε αποτέλεσμα μείωσης δαπανών και επίτευξη ισοσκελισμένου προϋπολογισμού, ήταν αυτή της μείωσης αποδοχών και προσωπικού, πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος;
Τα τραίνα τα καλά είναι ….. ιδιωτικά????
Δηλαδή τα Γαλλικά κρατικά τραίνα που αναπτύσσουν ταχύτητα 570km/h δεν είναι καλά; Τα Γερμανικά και Ρώσικα; Ούτε αυτά είναι καλά επειδή είναι κρατικά; Ή μήπως δεν παράγουν ελλείμματα; Για όσους δεν γνωρίζουν ή κάνουν πως δεν γνωρίζουν τους πληροφορούμε ότι όλες οι επιβατικές μεταφορές ανά τον κόσμο είναι ελλειμματικές….. Τα κέρδη έρχονται από τα εμπορεύματα και άλλες δραστηριότητες!!!
Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται αναπτυξιακή πρόταση, η ιδιωτικοποίηση;
Τι οφέλη έχουμε από την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ;
Πόσες νέες θέσεις εργασίας άνοιξε η DOITSE TELECOΜ;
Πόσο από τα κέρδη της επανεπένδυσε στην Ελλάδα;
Πόσα από τα κέρδη του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος επανεπενδύθηκαν στη χώρα μας;
Πόσες θέσεις εργασίας άνοιξαν;
Κύριοι Βουλευτές,
Το ερώτημα που τίθεται είναι εύλογο:
Είναι δυνατόν να ενδιαφέρονται για τον ΟΣΕ οι Γάλλοι, οι Γερμανοί, οι Ρώσοι, οι Ρουμάνοι και να μην ενδιαφέρεται η Ελλάδα;
Οφείλετε μια απάντηση αν όχι στους Σιδηροδρομικούς, τουλάχιστον στην Ελληνική κοινωνία που η οικονομική κρίση την έχει στρέψει στο οικονομικότερο και ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο. ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ!!!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΝΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου